رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد:
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به اینکه سه سال از زمان واگذاری زمین‌های مورد درخواست استانداری خراسان شمالی برای اجرای طرح‌ها سپری می‌شود بر لزوم پرداخت مطالبات شهرداری بجنورد از سوی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 27 June 2016

اعظم‌السادات افشین‌فر بعدازظهر امروز در جلسه اعضای کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: استانداری خراسان شمالی در سال‌های گذشته متقاضی واگذاری زمین برای اجرای طرح‌های عمرانی دستگاه‌ها بوده و این کار به‌واسطه تعامل واگذارشده است.

وی بیان داشت: باوجود گذشت چندین سال از این موضوع تاکنون استانداری حتی ریالی از این بدهی‌ها بابت واگذاری زمین توسط شهرداری را پرداخت نکرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: استانداری بدهی خود به شهرداری را هرسال به سال بعد موکول کرده و این امر باعث شده تا بدهی‌های شهرداری مرکز خراسان شمالی از استانداری همچنان باقی بماند.

وی با اشاره به مشکلات و تنگناهای مالی شهرداری بجنورد بر لزوم پرداخت مطالبات شهرداری از استانداری تاکید کرد.

افشین‌فر گفت: افزون بر این شهرداری بجنورد مطالبات مختلفی را از دستگاه‌های استان داشته که مدیران می‌بایست در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: امسال شورای اسلامی شهر برنامه‌های مختلف عمرانی برای مرکز خراسان شمالی پیش‌بینی کرده است که درگرو مشارکت دستگاه‌ها و مردم برای تحقق بودجه است.

وی بر لزوم اهتمام استانداری نسبت به توجه به بجنورد به‌عنوان پیشانی مرکز خراسان شمالی تاکید کرد و بیان داشت: بیش از یک‌چهارم خراسان شمالی در بجنورد سکونت داشته که می‌طلبد تا توجه بیشتری به مرکز استان بشود.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی بجنورد نیز در این نشست از تشکیل کمیته اولویت‌بندی آسفالت و جداول در ذیل این کمیسیون خبر داد.

محمدحسن شادمهر بیان داشت: این اقدامات در راستای عدالت در آسفالت معابر این شهر با نظر اعضای این کمیته، تشکیل‌شده است.

وی اظهار امیدواری کرد تا با فعالیت کمیته اولویت‌بندی آسفالت و جداول کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی بجنورد، مسائل و مشکلات حوزه آسفالت سامان یابد.

شادمهر تصریح کرد: هرگونه آسفالت و لکه‌گیری در شهر که به پیشنهاد معاونت عمرانی شهرداری قرار است اجرا شود در این کمیته بررسی و پس از اولویت‌بندی و جمع‌بندی به این معاونت شهرداری ابلاغ می‌شود.

وی همچنین از برنامه روکش آسفالت برخی از معابر اصلی شهر بجنورد به‌تدریج در ماه‌های آینده هم خبر داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار