رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر بجنورد:
رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: برقراری خط تاکسی از میدان کارگر بجنورد تا تخته‌ارکان ضروری است.
کد خبر: ۲۵۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 27 June 2016

محمدحسن شادمهر پیش از ظهر امروز در نشست کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر بجنورد بیان داشت: با توجه به اینکه بخش قابل‌توجهی از ادارات استان، دانشگاه‌ها، بیمارستان و صداوسیما در تخته‌ارکان قرار دارد، باید خط تاکسی از میدان کارگر بجنورد تا این منطقه برقرار شود.

وی بیان داشت: برقراری خط تاکسی از میدان کارگر بجنورد تا تخته ارکان از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری هم درخواست شده است که البته باید مشکلات پیرامونی ازجمله حریم برطرف شود.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: ازاین‌رو از فرمانداری شهرستان انتظار می‌رود تا نسبت به رفع مشکلات و موانع موضوع برقراری خط تاکسی از میدان کارگر بجنورد تا تخته‌ارکان اقدام کند.

وی با بیان اینکه شمار زیادی از مردم در این مسیر تردد می‌کنند که اکنون از هرگونه خدمات تاکسی‌رانی محروم هستند، افزود: صرفا تعدادی اتوبوس در این محور ارتباطی تردد می‌کند که جوابگوی نیازهای مردم نیست.

وی بیان داشت: با توجه به قرار داشتن دانشگاه‌های استان در این مسیر و آغاز سال تحصیلی از اول مهرماه، لذا می‌طلبد تا خط تاکسی از میدان کارگر بجنورد تا تخته‌ارکان برقرار شود.

شادمهر در بخش دیگری موضوع  ضرورت انجام اقدامات ترافیکی در بلوار منتهی به میدان خرمشهر را برشمرد و گفت: پلیس راهور استان هم اخیرا در نامه‌ای خواستار رسیدگی به این موضوع شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های پلیس راهور در این مسیر تصادف‌هایی ناشی از عدم توجه رانندگان به مقررات روی می‌دهد که باید این مشکل سامان یابد.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: با توجه به نامه‌هایی که از سوی پلیس راهور در این زمینه داشتیم ازاین‌رو معاونت ترافیک شهرداری باید به این موضوع اهتمام داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار