نماینده مردم شیروان در مجلس:
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 27 June 2016

عبدالرضا عزیزی پیش از ظهر امروز در حاشیه شرکت در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت علی(ع) در دیدار شماری از مسوولان شهرستان بیان داشت: بر اساس برنامه قرار است تا آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی پنجشنبه این هفته برگزار شود.

وی بیان داشت: این مراسم با حضور یکی از مسوولان وزارت کشور برگزار می‌شود که در این آیین از خدمات سید علی‌اکبر پرویزی قدردانی و محمدرضا صالحی به‌عنوان استاندار خراسان شمالی معرفی خواهد شد.

بنابراین به گزارش، از اواسط هفته گذشته خبرگزاری فارس به‌عنوان نخستین رسانه در استان از تغییر استاندار خراسان شمالی و خراسان جنوبی و معرفی محمدرضا صالحی به‌عنوان استاندار خراسان شمالی و سید علی‌اکبر پرویزی به‌عنوان استاندار خراسان جنوبی خبر داده بود که البته این خبر با واکنش‌های مختلفی در استان همراه بود و برخی آن را به خاطر مسائلی که نماینده مردم شیروان با استاندار داشته دور از واقعیت مطرح می‌کردند.

سرانجام هیات دولت در جلسه شب گذشته با قدردانی از خدمات استانداران این استان‌ها، استانداران جدید خراسان شمالی و خراسان جنوبی را معرفی کرد.

محمدرضا صالحی که به‌عنوان استاندار جدید خراسان شمالی معرفی‌شده در رده‌های مختلف وزارت کشور خدمت کرده است.

سید علی‌اکبر پرویزی نیز هفتمین استاندار خراسان شمالی و به‌عنوان نخستین استاندار بومی استان که 34 ماه در این مسوولیت خدمت کرد پیگیرهای خوبی را برای تحقق مصوبات سفر رهبری و ریاست جمهوری داشت.

استان خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و 925 هزار نفر جمعیت در 19 مرداد سال 1383 تاسیس شده است.

محسن نریمان، بهروز همتی، احمد مروج الشریعه، محمدحسین جهانبخش، ابوطالب شفقت، محمود احمدی بیغش و سید علی‌اکبر پرویزی پیش از این استانداران خراسان شمالی بوده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار