حسین ثابت قدم وحید :
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از انتشار فراخوان یازدهمین جشنواره تئاتر استان خبرداد.
کد خبر: ۲۵۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 28 June 2016
حسین ثابت قدم وحید با اعلام این خبر افزود: در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری مزین به نام " اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل" می باشد و به استناد  شیوه نامه اجرایی  اداره کل هنرهای نمایشی، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی کشور و انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی یازدهمین جشنواره تئاتر استان در سال ١٣٩٥ را با هدف ارتقاء سطح کیفی آثار و ارتباط موثر تماشاگران با آثار نمایشی برگزار می کند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش پژوهشی، مسابقه نمایش نامه نویسی و مسابقه برگزار می شود، اظهار کرد: در بخش پژوهشی با توجه به اهمیت مبحث پژوهش در تئاتر تاثیرگذار بودن آن در ارتقاء سطح کمی وکیفی آثار نمایشی و همچنین مباحث آموزشی آثار پژوهشگران مورد ارزیابی قرار می گیرد.

ثابت قدم وحید، شعار سال" اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل " با نگاه ویژه به هنر انقلاب، فرهنگ بومی و آئینی خراسان شمالی، فرهنگ رضوی، آموزه های دینی، سبک زندگی و معضلات اجتماعی را از اهم محورهای بخش نمایش نامه نویسی ذکر کرد.

ثابت قدم وحید شرایط پذیرش آثار را تشریح کرد و گفت: آثار می بایست دارای منابع و ماخذ موثق بر اساس شیوه علمی وپژوهشی باشد، آثار پژوهشی نباید در هیچ نشریه، جشنواره و یا تارنمایی منتشر شده باشد، شرکت کنندگان می بایست فرم در خواست جشنواره را تکمیل نمایند و به همراه ٣ نسخه از اثر و رزومه نویسنده به دبیرخانه جشنواره تا تاریخ ٣٠/٤/٩٥ ارسال نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی آخرین مهلت ارسال  آثار و سایر مدارک  را تا تاریخ٢٠/٤/٩٥، بازبینی آثار:  دهه سوم مرداد ماه و برگزاری جشنواره را دهه سوم  شهریور ماه٩٥ اعلام کرد.

حسین ثابت قدم وحید خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند برای شرکت در این جشنواره و یا کسب اطلاعات بیشتر به سایت khsh.farhang.gov.ir  و یا به نشانی بجنورد- خیابان تربیت- مجتمع فرهنگی هنری گلشن- دبیرخانه یازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی مراجعه و یا با شماره ٣٢٢٤٤١١٥ تماس حاصل نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار