عضو شورای اسلامی شهر بجنورد تاکید کرد
عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به پیگیری‌های نیروی دریایی جمهوری اسلامی در خصوص نام‌گذاری و نصب ماکت نیروی دریایی خواستار تسریع در جانمایی محلی برای نصب ماکت نیروی دریایی در این شهر شد.
کد خبر: ۲۵۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 28 June 2016

جمشید گریوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: با وجود گذشت ماه‌ها از درخواست نیروی دریایی و شورای شهر برای مشخص شدن محلی برای نصب ماکت نیروی دریایی، برای این موضوع تاکنون پیگیری مناسبی نشده است.

وی با بیان اینکه شمار زیادی از فرزندان این استان در نیروی پرافتخار دریایی خدمت می‌کنند، اظهار کرد: نصب این ماکت و همچنین نام‌گذاری یکی از میدان‌ها و یا معابر مرکز خراسان شمالی به نام شهدای نیروی دریایی باید در اولویت قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در بخش دیگری بر لزوم نام‌گذاری یکی از خیابان‌های پایتخت با عنوان خراسان شمالی یا بجنورد تاکید کرد.

وی بیان داشت: تهران به‌عنوان پایتخت کشورمان پذیرای نام‌های استان‌های مختلف از کردستان گرفته تا سمنان است اما نامی از خراسان شمالی یا بجنورد نیست.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: البته مذاکراتی با شورای اسلامی شهر تهران در این زمینه انجام‌ شده است که امیدواریم در زمینه نام‌گذاری یکی از معابر تهران به نام بجنورد یا خراسان شمالی اقدام شود.

وی گفت: امیدواریم با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر تهران این موضوع به‌زودی محقق شود.

بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر 232 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار