مدیرعامل آبفار خراسان شمالی:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: امسال قرار است ۱۵۹ کیلومتر از شبکه‌های آب‌رسانی فرسوده در روستاها نوسازی شود.
کد خبر: ۲۵۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 28 June 2016

حمید روشن‌روان در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار داشت: برای خروج از بحران و تنش‌های آبی در روستاهای استان به 32 میلیارد و 434 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

روشن‌روان افزود: نوسازی شبکه‌های فرسوده، آب‌رسانی سیار به روستاها، بهسازی قنات و چشمه‌ها و حفر چاه‌ها ازجمله طرح‌هایی است که برای عبور از بحران آبی در روستاها برنامه‌ریزی‌شده است.

وی افزود: امسال 88 هزار نفر از ساکنان 159 روستای استان با تنش آبی روبه‌رو هستند که باید میزان مصرف آنان مدیریت شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: در این روستاها به‌ناچار روزانه پنج تا هفت ساعت آب در مدار قرار می‌گیرد و در ساعات دیگر آب در مخازن ذخیره‌سازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی انجام‌شده امسال روزانه چهار هزار و 187 مترمکعب آب به‌وسیله تانکر به روستاها حمل می‌شود.

وی تصریح کرد: اکنون 32 روستا با جمعیت 18 هزار و 473 نفر توسط تانکر سیار آب‌رسانی می‌شوند و قرار است  امسال  159 کیلومتر از شبکه‌های آب‌رسانی فرسوده در روستاها نوسازی شود.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی، بهسازی 13 مورد از چشمه‌ها و قنات‌ها در روستاها از دیگر برنامه‌های امسال در این شرکت است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار