استاندار جدید خراسان شمالی گفت: اصل بر تثبیت مدیران استان است مگر اینکه ضعفی در مدیران مشاهده شود یا خود مدیران تمایلی به همکاری با استاندار نداشته باشند.
کد خبر: ۲۵۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 28 June 2016
محمدرضا صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: من سرباز نظام هستم و برای خدمتگزاری و رفع تنش به استان خراسان شمالی می آیم و تمام همت خود را در خدمت رسانی به مردم فهیم این استان انجام خواهم داد.
وی گفت: خدمت رسانی من به مردم در استان بوشهر طوری بود که تمام مردم این خطه از کشورمان من را همشهری خطاب می کردند و امیدوار هستم بعد از پایان دوران خدمتم در استان خراسان شمالی هم این همبستگی بین من و مردم خراسان شمالی برقرار شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای کاری بنده برقراری و ارتباط نزدیک با مردم است.
صالحی احزاب ، گروه ها و تشکل ها را از مهم ترین شاخصه های یک دولت مردم سالار دانست و افزود: احزاب و گروه ها بایستی با همفکری و مشارکت در تمامی حوزه ها تصمیم سازباشند و در تصمیم سازیها با ما همکاری کنند.
وی رسانه ها را چشم بینای مدیران دانست و از تمامی رسانه ها خواست تا با قدرت در حل چالش های منطقه به من کمک کنند.
وی افزود: از آنجایی که خودم خبرنگار بوده ام جایگاه ویژه ای را برای خبرنگاران قائل هستم و مطمئن باشند که همکاری لازم را با این قشر زحمتکش و فعال جامعه را خواهم داشت.
به گزارش ایرنا، هیئت دولت 6 ام تیرماه محمدرضا صالحی را به‌عنوان استاندار جدید خراسان شمالی منصوب کرد.
محمدرضا صالحی پیش‌ از این به‌عنوان دبیر کاروان تدبیر وامید، مشاور نهاد و مدیرکل پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌جمهوری، مشغول به کار بود.
علاوه بر آن سمت‌هایی همچون مشاور وزیر کشور و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، سرپرست استانداری بوشهر و سرپرست استانداری مازندران و عضو مجمع استانداران جمهوری اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر، مشاور معاون برنامه‌ریزی سازمان بازرسی کل کشور، سرپرست حوزه معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران، فرماندار گرگان، فرماندار بندرلنگه، سرپرست فرمانداری آق‌قلا، رئیس بنیاد مستضعفان گرگان و گنبد (استان گلستان فعلی) و رئیس آموزش‌وپرورش علی‌آباد کتول در کارنامه صالحی به چشم می‌خورد.
استاندار جدید خراسان شمالی همچنین فعالیت به‌عنوان نماینده وزارت کشور در سفرهای استانی دولت را در کارنامه خود دارد و عضویت در کارگروه‌های تخصصی زیرمجموعه شورای عالی اشتغال، عضویت در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، عضویت در کمیسیون هیئت عالی نظارت بر اصناف کشور، نماینده وزارت کشور در مجمع عمومی سازمان اموال تملیکی، نماینده وزارت کشور در ستاد حمایت از واحدهای تولیدی بحران‌دار، نماینده وزارت کشور در مجمع عمومی سازمان شیلات و مشاور معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع و امور اقتصادی وزارت کشور ازجمله سوابق کاری اوست.
پیش‌ازاین محسن نریمان، بهروز همتی، احمد مروج الشریعه، محمدحسین جهانبخش، ابوطالب شفقت، محمود احمدی بیغش و سید علی‌اکبر پرویزی استانداران استان 925 هزار نفری خراسان شمالی بوده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار