رسول جهاندوست معاون فرماندار :
رسول جهاندوست معاون فرماندار : روز جهانی قدس را می توان روز اعلام وجود ملت های مستضعف در برابر مستکبرین دانست.
کد خبر: ۲۵۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 29 June 2016
رسول جهاندوست معاون فرماندار در این جلسه  ضمن  اشاره به سخن ارزشمند و تاریخی حضرت امام (ره) که فرموده اند اگر تمام مسلمانان جهان یک سطل آب بریزند بر سر اسرائیل ، اسرائیل را آب می برد بر متحد بودن جهان اسلام تأکید کرد و راه حل مقابله با استعمار و فرقه های ظاله را اتحاد بین مسلمانان دانست.

وی گفت :روز جهانی قدس را می توان روز اعلام وجود ملت های مستضعف در برابر مستکبرین دانست.

جهاندوست  ضمن اشاره به فرازهایی از شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) افزود : روز جهانی قدس یک روز بین المللی ومتعلق به تمام آزادگان جهان است وتمامی مسلمانان به ویژه ملت شریف وبزرگوار ایران عزیزمان به خاطر عشق به رهبر وامام فقید شان وتحقق آرمانهای بنیانگذار انقلاب باید با تمام قوا در صحنه حضور یابند و بزرگداشت این روز یک تکلیف الهی است.

ایشان در پایان مطالب خود عنوان کرد: امسال با توجه به فرقه سازی استعمار(بحث داعش) و برخورد صهیونیست غاصب با مردم بی دفاع ومظلوم فلسطین وجنگ با شیعیان مظلوم در یمن و بحرین جا دارد تا شاهد حضور گسترده اقشار مردمی در راهپیمایی روز قدس  و نماز عید سعید فطر در شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه ادارات در مستند سازی و اطلاع رسانی روز جهانی قدس ورود پیدا کنند گفت: شهرداری با نصب بنر فضای شهر را برای روز جهانی قدس آماده کند .

گفتنی است که مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان مانه و سملقان رأس ساعت 11 از محل چهارراه شهرداری به سمت مسجد جامع محل برگزاری نماز عبادی و سیاسی جمعه برگزار میگردد.

ضمنا مراسم معنوی نماز عیدسعید فطر ساعت 7:30 صبح (روز عید سعید فطر ) در محل خیابان پاسداران (خندق) به امامت امام جمعه شهر آشخانه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار