مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در روز قدس گفت: حضور در این راهپیمایی یک تکلیف شرعی و ملی است.
کد خبر: ۲۵۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 29 June 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین‌ ثابت‌قدم وحید با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) روز قدس را روز اسلام و پیامبر اسلام بیان کرد، افزود: اسرائیل غده سرطانی و منحوس در منطقه است که هرچه زودتر باید جراحی و از صحنه روزگار محو شود.

وی ادامه داد: اسرائیل جنایتکار سیاست‌های خصمانه و کشتار و فجایع زیادی را به بار آورده است که در روز قدس باید بار دیگر بر محو این رژیم نامشروع از کره زمین تاکید کرد.

ثابت ‌قدم وحید اضافه کرد: امت اسلامی باید در روز قدس با شکوه‌تر از گذشته حضور یابند و منویات مقام معظم رهبری و دولت جمهوری اسلامی را لبیک گویند.

وی تصریح کرد: موضوع فلسطین، مربوط به اسلام است و امام با ابتکار خود، این موضوع را از انحصار عربی خارج و به یک مسئله اسلامی تبدیل کرد و بعد آن را به یک موضوع جهانی تبدیل کرد، بنابراین روز قدس مسئله‌ای اسلامی است که همه فرقه‌ها و مذاهب اسلامی به آن توجه دارند.

وی یادآور شد: روز قدس فرصتی برای اتحاد است که همه باید در این حرکت مبارک به‌صورت گسترده شرکت کرده و به عنوان تکلیف دینی، سیاسی و ملی به آن نگاه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برادران اهل سنت و شیعیان با اتحاد در کنار یکدیگر از مظلومان دفاع کرده و از ظالمان برائت می‌جویند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار