نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی برخی عزل و نصب‌ها در مقاطعی از زمان لازم است و با توجه به سوابق استاندار جدید، خراسان‌شمالی ضرر نکرده است
کد خبر: ۲۵۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 29 June 2016
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی برخی عزل و نصب‌ها در مقاطعی از زمان لازم است و با توجه به سوابق استاندار جدید، خراسان‌شمالی ضرر نکرده است
عبدالرضا عزیزی در گفت‌و‌گو با خبر نگاران ، منطقه خراسان‌شمالی، با بیان اینکه استاندار جدید خراسان‌شمالی، سوابق متعددی نظیر خدمت در وزارت کشور، سرپرستی استانداری، فرمانداری و خدمت در نهاد ریاست جمهوری را داشته است، خاطرنشان کرد: ایشان به مسائل مملکت واقف‌اند و در زمینه مدیریت استانی محروم به اندازه کافی تجربیات لازم را اندوخته اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه خراسان‌شمالی استانی محروم است و بیش از 200 هزار نفر از مردم آن، تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، باید با نگاهی جدی جهت حل مشکلات معیشتی مردم برنامه‌ریزی کرد.

وی تصریح کرد: از استاندار جدید انتظار می‌رود با توجه به سوابق مدیریتی به‌عنوان نیروی تازه نفس و ارتباط ایشان با وزارت‌خانه‌ها و نهاد ریاست جمهوری، با جدیت مصوبات  سفر رهبری و هیئت دولت را پیگیری کند.

وی ادامه داد: بسیاری از مصوبات سفر ریاست جمهوری از سال 93 تاکنون همچنان بلاتکلیف مانده و اجرایی نشده است که سعی ما نمایندگان مجلس بر این است تا با کمک و پیگیری‌های لازم، هرچه زودتر فصل جدیدی از اقدامات اجرایی در استان شکل بگیرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس با بیان اینکه عزل و نصب‌ در پست‌های سیاسی امری طبیعی است، گفت: شاید در شهرستان و مرکز استان شخصی سال‌ها مدیریت نهادی را بر عهده باشد، اما در مدیریت‌های کلان استانی و کشوری این موضوع امری طبیعی است و جای تعجبی ندارد.

عزیزی افزود: صالحی روحیه مدیریتی دارد و انسان لجبازی نیست که نگرانی وجود داشته باشد و خوشبختانه وی مسائل را در حد استان و کشوری می‌بیند که در این زمینه نمایندگان مجلس نیز با ایشان همدل و همراه هستنند.

وی همچنین با تاکید بر همدلی مسئولان در جهت پیشرفت و توسعه استان، گفت: استاندار جدید خراسان‌شمالی به فکر همدلی در جهت پیشرفت و توسعه باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار