عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی بجنورد:
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی بجنورد گفت: به دلیل بحران مالی پیش‌آمده برای شهرداری بجنورد که به اثر ضعف مدیریت شهرداری درگذشته شکل‌گرفته است راهی جز افزایش عوارض و یا تعدیل نیرو برای شهرداری باقی نمانده که این نوعی خودزنی است.
کد خبر: ۲۵۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 29 June 2016

علیرضا باغچقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طی هفته گذشته به دلیل بحران مالی شهرداری قرارداد 14 راننده اتوبوس درون‌شهری تمدید نشد و تاکنون قرارداد جدید با تعدادی از کارگران فضای سبز نیز بسته نشده است.

باغچقی تصریح کرد: مشکلات امروز که شهرداری با آن دست‌به‌گریبان است ثمره استفاده نابجا از اعتبارات و هزینه کرد اعتبارات شهرداری در طرح‌های غیرضروری و یا هزینه‌کرد بی‌برنامه بوده است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی شهرداری 73 میلیارد تومان به مردم، پیمانکاران و نهادهای مختلف بدهی دارد، افزود: در چنین شرایطی اجرای طرح‌های عمرانی برای شهرداری سخت شده است.

عضو شورای اسلامی بجنورد اظهار داشت: البته اگر بخواهیم حساب‌کتاب داشته باشیم بدهی‌های شهرداری بجنورد بیش از این مبلغ است.

باغچقی تصریح کرد: «مدیریت موزاییک»، شهرداری را از اجرای مدیریت اصولی سایر پروژه‌ها و برنامه‌ها غافل کرد و به همین دلیل امروز بدنه عمرانی و خدماتی شهرداری برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان با مشکل جدی مواجه است.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی بجنورد گفت: اعضای شورای اسلامی در چند روز گذشته جلسات متعددی برگزار کرده و موضوع تعدیل نیروها را بررسی کرده است.

نماینده استان در کنگره عالی کارگران کشور با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر به‌شدت از وضعیت موجود و تعدیل‌ها ناراحت هستند افزود: باید به راهکار مناسبی دست‌یابیم و نگذاریم بیش از این شهرداری بابت بدهی مالی ناشی از سوء مدیریت با تعدیل پرسنلی از کارگران و زندگی آن‌ها که با مشکلات عدیده درگیر هستند هزینه کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار