مسؤول فرهنگی زندان شیروان گفت: احساس مسؤولیت در قبال ادامه راه شهدا وظیفه تک تک افراد جامعه است.
کد خبر: ۲۵۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱ 29 June 2016

حجت‌الاسلام حسین مرادی بعدازظهر امروز در یادواره بزرگداشت شهید محمد کچویی رئیس زندان اوین تهران و عضو جمعیت موتلفه اسلامی در محل زندان شیروان بیان داشت: احساس مسئولیت در قبال ادامه راه شهیدان وظیفه تک‌تک افراد جامعه است.

وی با یادآوری اینکه وظیفه ما در قبال خون شهدا سنگین است، خواستار شناخت و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه شد.

مسؤول فرهنگی زندان شیروان با برشمردن ویژگی‌های شخصیتی شهید کچویی بیان داشت: بی‌گمان شهید کچویی با دارا بودن رفتار و منش اسلامی، الگوی تربیتی اخلاقی در زندان‌ها بود .

مرادی عنوان کرد: شهید کچویی یکی از یاران باوفای امام و انقلاب بود که در به ثمر رساندن این حکومت نقش بارزی داشت.

وی با یادآوری اینکه بهترین فضلی که خداوند به بندگان خود داده شهادت است ادامه داد: تا زمانی که شهداء را نشناسیم بی‌تردید نمی‌توانیم قدردان زحمات آنان باشیم .

مسؤول فرهنگی زندان شیروان خاطرنشان کرد: باید با پررنگ‌تر کردن برنامه‌های ویژه شهدا و آرمان‌های انقلاب به دنبال حفظ ارزش‌های انقلاب باشیم.

این مسؤول تبیین کرد: باید از افراد شایسته‌ای نظیر شهید کچویی همواره یادبود زیرا وی و سایر شهدا در راه انقلاب و خدمت به مردم به شهادت رسیدند.

مرادی با اشاره به اینکه شهیدان انسان‌های خاصی بودند و متعلق به همه جامعه هستند گفت: همه موظف به پیمودن راه شهدای انقلاب بوده و در این مسیر همواره استوار باشیم.

در این آیین که مسؤولان، کارکنان و مددجویان زندان شیروان حضور داشتند سوگواری و مداحی بخشی از برنامه‌های این مراسم گرامیداشت بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار