مدیر عامل شرکت آلومینا اعلام کرد:
مدیر عامل شرکت آلومینا روز گذشته در نشست خبری با بیان این مطلب گفت: چنان چه منابع مالی مورد نیاز تامین شود تا سال آینده شاهد افتتاح و راه اندازی پروژه شمش آلومینیوم کارخانه آلومینای جاجرم خواهیم بود.
کد خبر: ۲۶۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 14 July 2016
آخرین وضعیت پروژه شمش آلومینیوم در جاجرم اعلام شد.مدیر عامل شرکت آلومینا  روز گذشته در نشست خبری  با بیان این مطلب گفت: چنان چه منابع مالی مورد نیاز تامین شود تا سال آینده شاهد افتتاح و راه اندازی پروژه شمش آلومینیوم کارخانه آلومینای جاجرم خواهیم بود.  «تورج زارع» اضافه کرد: در سال گذشته ۴ پیمانکار  برای ساخت این پروژه  انتخاب شدند و برای کارهای ساختمانی و عمرانی پروژه شرکت نصیر عمران با مبلغ قرارداد ۲۵ میلیارد تومان برنده مناقصه شد.
وی با بیان این که بخشی از اعتبارات مورد نیاز طرح از منابع داخلی و بخشی از سوی شرکت ایمیدرو تامین شده است و تلاش می کنیم اعتبار مورد نیاز را تامین کنیم ابراز کرد: بیش از ۱۰۰ نیرو در این پروژه  جذب شده اند و امکان افزایش جذب نیروی انسانی تا ۲۰۰ نفر نیز وجود خواهد داشت و در تمام قراردادها تاکید شده تا جایی که امکان دارد تمام نیروها بومی استان و با اولویت جاجرم باشند و تا کنون نیز بیش از ۷۰ درصد از نیروهای پیمانکاران بومی منطقه هستند و به دلیل محرومیت هایی که وجود  دارد تا حد امکان از نیروهای بومی استفاده خواهد شد. هم چنین اعلام فراخوان توسط بهره بردار انجام خواهد شد و پس از برگزاری آزمون نیروی مورد نیاز با اولویت بومی جاجرم و سپس بومی استان جذب خواهد شد.
وی همچنین از ساخت فرودگاه حمایت کرد و افزود: با توجه به اینکه شرکت آلومینا مجموعه ای ملی و بین المللی است فرودگاه موجود را در اختیار وزارت راه قرار می دهیم و از بخشی از هزینه های  آن حمایت خواهیم کرد و در صورتی که پرواز صورت گیرد حمایت خواهیم کرد./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار