فرمانده انتظامی اسفراین خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از به قتل رسیدن جوان 20 ساله‌ای در جریان یک نزاع دسته‌جمعی در روستای عراقی از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 16 July 2016

جاوید مهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اسفراین اظهار کرد: بر اثر یک نزاع دسته‌جمعی در روستای عراقی از توابع بخش مرکزی شهرستان اسفراین، یک جوان 20 ساله بر اثر اصابت ضربات از ناحیه سر به‌ شدت مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی اسفراین توضیح داد: 7 نفر از جوانان روستای عراقی با دو نفر از افراد که با یک دستگاه خودرو نیسان از گنبد به این روستا آمده بودند، درگیری می‌شوند که پس از یک روز از این درگیری این دو نفر به‌تلافی با آنان در روستا درگیر شده و شخصی به نام، م – ع با یک میله آهنی از ناحیه سر ا - م را به‌شدت مصدوم می‌کند که پس انتقال به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد جان خود را از دست می‌دهد.

مهری افزود: پس از فوت مقتول دستگیری ضاربان و حاضران در این نزاع دسته‌جمعی در دستور کار پلیس قرار گرفت و در جریان انجام فعالیت‌های امنیتی و اطلاعاتی عوامل شرکت‌کننده در این نزاع در کمتر از سه ساعت، شناسایی و دستگیر و م – ع به‌عنوان قاتل به جرم خود اعتراف کرد.

به گفته عضو شورای تأمین شهرستان اسفراین، پرونده این نزاع دسته‌جمعی پس از انجام مراحل قانونی به همراه متهمان تحویل مقامات قضایی شد.

بر اساس ماده 615 قانون مجازات اسلامی جرم هر یک از شرکت‌کنندگان در نزاع دسته‌جمعی در صورتی‌که نزاع منتهی به قتل شود به حبس از یک تا سه سال، در صورتی‌ که منتهی به نقص عضو شود، به حبس از یک تا سه سال است.

همچنین در صورتی‌که شرکت در نزاع دسته‌جمعی، منتهی به ضرب‌وجرح شود، هر یک از شرکت‌کنندگان در نزاع به حبس از سه ماه تا یک سال محکوم می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار