معاون خدمات شهری شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 100 تابلو که به طورغیرمجاز در این شهر نصب شده بود جمع آوری شد.
کد خبر: ۲۶۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 17 July 2016
فرهاد زراعتکار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در 30 سال گذشته کسبه به طور اشتباه، غیراصولی و بدون مجوز اقدام به نصب تابلو بر روی سر در مغازه ها، بلوارها، میدان، شاخه درخت و تیر برق کرده اند که از لحاظ سیما و منظر شهری چهره خوبی نداشت که با اخطارهای صورت گرفته تعدادی از آنان تابلوی خود را جمع و تابلوی اصولی نصب کرده اند.
وی با بیان اینکه تعدادی از آنان به تذکرات مزبور توجهی نکرده اند گفت: در این راستا شهرداری پس از 48 ساعت اقدام به جمع آوری تابلوی غیر اصولی و انتقال آن به انبار شهرداری می کند که بابت جمع آوری بار و انبار از افراد متخلف هزینه ای وصول و تعهد گرفته می شود که تابلوی آنان در سردرب مغازه نصب شود.
زراعتکار با بیان اینکه تاکنون 100 تابلوی خلاف ضوابط از سطح شهر شیروان جمع آوری شده است افزود: تابلوهای جمع آوری شده با با ابعاد و اندازه حجیم بوده که که مانع دید پیاده رو و مسدود شدن خیابان شده بود که این اقدام با تقدیر و تشکر از سوی شهروندان و کسبه مواجه شد و همچنین باعث دید بهتر افراد شد.
معاون خدمات شهری شیروان با بیان اینکه بسیاری از تابلوهایی که آویزان و به صورت عمودی نصب شده بود جمع آوری شد گفت: کسانیکه جدیدا اقدام به بازگشایی مغازه در هر صنفی می کنند باید ابعاد تابلو به اندازه عرض مغازه و نصب آن به صورت اصولی و اندازه مغازه باشد.
شهر شیروان با 85 هزار نفر جمعی به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار