رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: استفاده نا مناسب از فناوری های نوین و امکانات فضای مجازی، همه جا را ناامن کرده است.
کد خبر: ۲۶۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 17 July 2016
به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری این اداره کل، حجت الاسلام نورالله قدرتی در همایش عفاف و حجاب که با حضور بانوان شاغل در دادگستری برگزار شد، افزود: حجاب رعایت حریم ظاهری و عفاف حفظ حرمت در درون و رفتار ماست که به عنوان یک تکلیف الهی برای زنان و مردان تعیین شده است.
وی با اشاره به ترجمه آیه حجاب در سوره نساء تصریح کرد : حفظ حجاب باعث رعایت تقوا و پرهیزگاری می شود و بیشترین منفعت آن برای خانم هاست.
وی با بیان اینکه قوه قضائیه ناظر بر همه قواست خاطرنشان کرد : انتظارات از دستگاه قضایی به عنوان نهادی که نظارت می کند تا دستگاه ها از مدار قانون و حریم خارج نشوند بیشتر است .
این مقام قضایی ادامه داد: باید در درجه اول خود همکاران به حجاب کامل و رفتار مطابق دستورات شارع مقدس مقید باشند تا بتوانیم این مسئله را بتدریج در بیرون از محیط کار و برای مراجعین گسترش دهیم.
قدرتی اظهار داشت : بنیاد اجتماع خانواده و زن به عنوان ستون اصلی آن است ، متاسفانه دشمنان هم با درک این مسئله به بنیان خانواده ها حمله کرده و با استفاده از همه ابزارهای در اختیار سعی دارند ارزش ها و اصول اخلاقی اسلامی را با اصول غربی جایگزین کنند .
معاون فرهنگی دادگستری کل استان نیز در این نشست گفت: فضای معنوی حاکم بر محیط کاری ما خصوصا در بخش بانوان مایه خیر و برکت و مباهات است .
مهرپرور افزود: ما وارث و وامدار خون شهدای بزرگی هستیم که بنیان گذار قوه قضائیه بودند و موظف به رعایت اصول و ارزش های آن ها هستیم.
وی اظهار داشت : اگر قوه قضائیه مورد هجمه های داخلی و خارجی قرار می گیرد به دلیل ایستادگی و پایداری در آرمان ها و ارزش های رفتاری و عملکردی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار