رئیس تامین اجتماعی شهرستان مانه وسملقان گفت :
رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان مانه و سملقان گفت: حدود ۱۳ درصد مردم شهرستان مانه و سملقان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
کد خبر: ۲۶۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 19 July 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از  روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی، رضا فیضی در دیدار فرماندار شهرستان مانه و سملقان، رئیس و تعدادی از اعضاء شورای شهر و همچنین روسای اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش و سازمان صنعت و معدن و تجارت این شهرستان به مناسبت تبریک هفته تامین اجتماعی با اعلام این خبر گفت: تعداد مستمری بگیران این شهرستان ۷۹۱ نفر است که ماهیانه ۴۴۳ میلیون تومان حقوق با این افراد پرداخت می شود.
رضا فیضی افزود: سازمان تامین اجتماعی به موجب اساسنامه و قوانین حاکم بر فعالیت آن، یک سازمان بیمه گر اجتماعی است که ماموریت اصلی آن پوشش کارگران و صاحبان حرف و مشاغل آزاد و بیمه شدگان اختیاری است.
وی با بیان این که در نوروز امسال حدود ۳۰۶ میلیون تومان عیدی به مستمری بگیران پرداخت کرده ایم اظهار کرد: در سال گذشته، مستمری بگیران ما ۱۲ درصد نسبت به سال ۹۳ افزایش داشت.
وی تعداد دفترچه های خدمات درمانی صادره شده تامین اجتماعی در سال گذشته را  پنج هزار و ۹۰۲ مورد اعلام و عنوان کرد: در سال گذشته حدود چهار میلیارد و ۲۱۹ میلیون تومان هم در راستای پرداخت کوتاه مدت تامین اجتماعی پرداخت نموده ایم که نسبت به سال ۹۳ حدود ۷۱ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: در راستای سیاست های تامین اجتماعی مبنی بر ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان از قبیل دریافت لیست اینترنتی، دریافت فیش نقدی و ارسال صورتحساب بدهی های کارگاه ها از طریق ایمیل در سال۹۳، سه هزار و ۷۵۹ مورد و در سال ۹۴ هشت هزار و ۱۷۴ مورد دریافت لیست اینترنتی داشته ایم.
وی تصریح کرد: ابلاغ اینترنتی کارفرما نیز در سال۹۳،  ۱۳۷ مورد بوده که در سال ۹۴، به ۶۹۵ مورد افزایش یافته یافته است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار