رییس شعبه تامین اجتماعی شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 105 میلیارد و 781 میلیون ریال به مستمری بگیران این شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۲۶۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 19 July 2016
مهدی نوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون چهار هزار و 827 نفر از این شعبه مستمری دریافت می کنند، اظهار کرد: تعداد کل پرونده های مستمری بگیران سه هزارو 500 پرونده است که از این تعداد دو هزار و 165 پرونده بازنشستگان، 197 پرونده از کارافتادگی و 112 پرونده فوت است.
وی گفت: از تعداد کل پرونده های مستمری بگیران شیروان سه هزار و 330 پرونده مربوط به به آقا و 170 پرونده مربوط به خانم است که ماهانه به ازای هر پرونده مستمر بگیر بیش از 10 میلیون ریال پرداخت می شود.
نوری با اشاره به دیگر اقدامات این سازمان در سال جاری افزود: امسال هشت هزارو 500 دفترچه بیمه صادره و تجدید چاپ و 22 هزار دفترچه تامین اعتبار شده است.
رییس شعبه تامین اجتماعی شیروان گفت: طبق ضوابط سازمان هر شخص دارنده دفترچه درمان بایستی خودش از خدمات درمانی استفاده کند که استفاده دفترچه توسط افراد غیر تخلف محسوب می شود و در هر مرحله ای این تخلف شناسایی گردد طبق ضوابط با شخص تخلف کننده برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
به گفته وی هم اکنون بیش از 60 هزار نفر از جمعیت شهرستان شیروان از حمایت های سازمان تامین اجتماعی برخوردارند که از این تعداد 20 هزار بیمه شده اصلی هستند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار