عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: این رسانه ها بودند که معضل حقوق های نامتعارف را فاش کردند و نشان دادند نقش نظارتی آن ها از سازمان های نظارتی نظیر بازرسی و دیوان محاسبات هم بیشتر است.
کد خبر: ۲۶۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 19 July 2016
علی قربانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نقش بازدارندگی رسانه ها در شکل گیری ناهنجارهای ها در جامعه اظهار کرد: نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط مؤثر با افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند.
وی خاطرنشان کرد: نقش رسانه ها در نقدمنصفانه دولتمردان و مشکلات جامعه بی بدیل است و اگر رسانه ها و مطبوعات آزاد نباشند راه های فساد در جامعه هم ترویج پیدا می کند.
وی تصریح کرد: روزنامه به طور خاص و مطبوعات به طور عام در تکوین افکار عمومی بسیار موثرند و برای نشان دادن اهمیت سیاسی مطبوعات همین بس که بر آن رکن چهارم دموکراسی نام نهاده اند.
نماینده مردم شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان،گرمه و جاجرم در ادامه از توقف انتشار روزنامه اتفاقیه در استان انتقاد کرد و گفت: رویکرد نمایندگان مجلس حمایت از رسانه و مطبوعات است زیرا که معتقدیم این رسانه های آزاد هستند که جلوی ترویج فساد را می گیرند.
قربانی عنوان کرد: تمام تلاش خود را در حمایت از رسانه های استان انجام خواهیم داد و تلاش می کنیم تا رسانه ها بیشتر در جهت توسعه استان گام بردارند.
روزنامه اتفاقیه خراسان شمالی یکی از دو روزنامه استان پس از 6 سال انتشار صبح شنبه انتشار خود را به صورت موقت متوقف کرد.
این روزنامه تاکنون 1413 شماره انتشار بدون توقف داشته است.
گفته می شود، اعتراض این روزنامه در نحوه توزیع آگهی ها که به مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی انجام می گیرد سبب توقف در انتشار آن بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار