هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: تا اوایل سال 96، افزون بر 80 درصد از محور بجنورد به جنگل گلستان در این استان واقع در شمالشرق کشور زیر بار ترافیک خواهد رفت.
کد خبر: ۲۶۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 19 July 2016
محمدحسین علی نیا روز سه شنبه در حاشیه بازدید از محور بجنورد به جنگل گلستان در شهرستان مانه وسملقان به خبرنگاران اظهارکرد: کل طول محور بجنورد به جنگل گلستان 140 کیلومتر است که برای چهاربانده کردن آن افزون بر یک هزارو 650 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وی افزود: این اعتبارات از محل سفر ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید اختصاص داده شده که بخاطر مشکلات و کمبود، اعتبارات سال گذشته اختصاص داده نشده است.
وی تصریح کرد: به علت مطالبات 300 میلیارد ریالی پیمانکاران روند ساخت این محور به کندی در حال انجام است ولی طرح تعطیل نشده است.
وی بیان کرد: پیش بینی می شود که تا ابتدای سال جاری 40 کیلومتر از این محور برای چهاربانده شدن آماده شود که از این مقدار درسال گذشته 10 کیلومتر بهره برداری شد.
وی عنوان کرد: هم اکنون عملیات آسفالت ریزی حدود 26 کیلومتر در حال انجام است که تا یک ماه آینده به پایان می رسد.
خراسان شمالی در حدفاصل استان های شمالی به مشهد مقدس قرار دارد که این موقعیت جغرافیایی موجب تردد بی شمار خودرو در مسیرهای ارتباطی این استان بویژه جنگل گلستان به مشهد مقدس شده است.
شهرستان 110 هزار نفری مانه وسملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد و در مسیر جنگل گلستان به مشهد مقدس واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار