پیرو بند 1 مصوبات اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان اسفراین(تابستان95)، بازرسی از واحدهای خدمات رسان به مسافران و گردشگران تشدید شد.
کد خبر: ۲۶۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 19 July 2016
به گزارش تابناک خراسات شمالی به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی،رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اسفراین از برگزاری گشت مشترک و بازرسی از واحدهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد

محمد محمدی با اعلام این خبر افزود: پیرو بند 1 مصوبات اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان اسفراین(تابستان95)، بازرسی از واحدهای خدمات رسان به مسافران و گردشگران تشدید شد.

وی افزود: به همین منظورتیم ویژه نظارت و بازرسی متشکل از دستگاههای نظارتی از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت و دانشکده علوم پزشکی  اقدام به بازدید  رستوران بین راهی نگین شاه جهان، دستفروشان و مغازه های واقع در مجتمع خدماتی بهداشتی پلمیس و نیز مجتمع تفریحی توریستی پارس نمودند.

محمدی در پایان افزود: در این بازدیدها، موارد جزئی از تخلفات از جمله انقضاء تاریخ کالا، انقضاء تاریخ کارت بهداشتی پرسنل و ... مشاهده که تذکرات لازم در اینخصوص داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار