نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توزیع عادلانه آگهی‌های دولتی میان نشریات استانی تأکید کرد و گفت: رسانه‌های استان با حداقل امکانات فعالیت می‌کنند که باید موردتوجه بیشتری قرار گیرند.
کد خبر: ۲۶۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 19 July 2016

هادی قوامی در گفت‌وگو با خبرنگاران از متوقف شدن چاپ روزنامه اتفاقیه اظهار تأسف کرد و اظهار داشت: روزنامه اتفاقیه از رسانه‌های پیشرو و موفق استان بوده که در همه صحنه‌ها حضورداشته و اقدامات مثبت بسیاری در راستای توسعه استان انجام داده است.

قوامی تصریح کرد: ما نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم عدالت میان رسانه‌های استان رعایت و به آن‌ها بیشتر توجه شود.

وی تأکید کرد: استان خراسان شمالی استانی درحال‌توسعه است و باید به رسانه‌های آن‌که با حداقل امکانات فعالیت می‌کنند با سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی کمک کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به‌عنوان یکی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی انتظار دارم مسئولان، رسانه‌های استان را حمایت کنند تا ریشه‌دار شوند.

وی بر اهمیت بالای جایگاه رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: رسانه‌ها از ضروریات استان هستند که در صورت ضعیف شدن، جایگاه استان مطرح نشده و توسعه از شتاب بازمی‌ماند.

قوامی تصریح کرد: از تمامی مسئولان استان انتظار می‌رود به رسانه‌های محلی استان به‌ویژه روزنامه اتفاقیه توجه لازم را داشته باشند تا مشکلات آن‌ها مانع از انتشار اخبار و مشکلات مردم استان نشود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار