معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود 30 هزار تعاونی در کشور راکد یا نیمه فعال هستند.
کد خبر: ۲۶۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 20 July 2016

سید حمید کلانتری بعدازظهر در حاشیه نشست سرمایه‌گذاری و اشتغال خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار کرد: حدود 30 هزار تعاونی در استان‌های کشور که به علت سومدیریت و یا اختلافات اعضا به حالت راکد و یا نیمه فعال درآمده‌اند.

وی بیان داشت: معاونت تعاون  وزارت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همه تلاش خود را برای کاهش مشکلات تعاونی‌ها به کار بسته است.

 معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در این مسیر اقدامات خوبی هم از سوی معاونت وزارتخانه انجام‌شده است.

وی افزایش اشتغال در قالب بخش تعاون را از برنامه‌های این وزارتخانه در راستای استفاده از ظرفیت‌های تعاونی‌ها اعلام کرد و گفت: بی‌گمان تعاون نقش مهمی در اشتغال‌زایی دارد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: همچنین توسعه صادرات توسط تعاونی‌ها را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار است.

وی گفت: البته در اجرای این برنامه می‌بایست به برند سازی و بسته‌بندی توجه جدی بشود.

کلانتری اظهار کرد: بخش مهمی از توفیقات در بخش صادرات متکی به بسته‌بندی و برند سازی بوده که لازم است از سوی تعاونی‌های تولیدی و صادراتی موردتوجه قرار بگیرد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بازدید از طرح‌های تعاونی و بررسی مسائل و مشکلات به استان خراسان شمالی سفرکرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار