سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خراسان شمالی گفت: اخذ مجوز فعالیت اصناف مختلف از سوی مراجع قانونی ذی ربط الزامی است.
کد خبر: ۲۶۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 21 July 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ، محمود دلپسند در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: تمامی اصناف موظف به رعایت قواعد قانونی در حوزه ی مربوطه خود هستند.
دلپسند افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید مجوزهای فعالیتی واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ را بررسی کرده و تخلفات قانونی را به مراجع قضائی ارجاع دهند.
وی ادامه داد: اخذ مجور فعالیت موجب ایجاد نظارت دقیق بر نحوه ارائه کالای استاندارد و با کیفیت خواهد شد و اطمینان خاطر و اعتماد عمومی را به دنبال خواهد داشت.
  گفت: فلسفه ایجاد فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای در خصوص ارائه کالای با کیفیت و قیمت مناسب مورد تائید تمامی مسئولین است و نگاه ما اخذ تمامی مجوزهای فعالیتی از سوی مجاری قانونی است.
محمود دلپسند بیان داشت : فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای باید از ارائه  تبلیغات عوام فریبانه و برخلاف واقع پرهیز کنند چرا که این اقدام تخلف بوده و باید از مراجع قانونی پیگیری گردد.
وی تاکید کرد: آسیب به اعتماد اجتماعی و ایجاد بدبینی از اثرات مخرب تبلیغات عوام فریبانه است و باید دقت و نظارت در این بخش افزایش یابد.
دلپسند همچنین ارائه دو فاکتور متفاوت در کارخانه های مبدا را تخلف دانست و تاکید کرد: این تخلفات باید از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و برخوردهای قاطع و قانونی  از سوی مراجع قضائی صورت پذیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار