جلسه توجیهی و هماهنگی مبلغین طرح نشاط معنوی با حضور حجت الاسلام رئوف سید نژاد مدیر کل اوقاف استان و مبلغین و کارشناسان فرهنگی ادارات اوقاف شهرستانها در دفتر فرهنگی امامزاده سید عباس(ع) بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 21 July 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی،جلسه توجیهی  و هماهنگی مبلغین طرح نشاط معنوی با حضور حجت الاسلام رئوف سید نژاد مدیر کل اوقاف استان  و مبلغین و کارشناسان فرهنگی ادارات اوقاف شهرستانها در دفتر فرهنگی امامزاده سید عباس(ع) بجنورد برگزار شد.
 در این جلسه حجت الاسلام رئوف سید نژاد با تاکید بر برگزاری منظم و برنامه ریزی شده طرح نشاط معنوی اظهار داشت: پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان به شکل درست و همراه با آموزش مسائل دینی و عقیدتی امری دشوار و هنرمندانه است که هر کسی از این توانمندی برخوردار نیست و این مهم  انشالله با همت و تلاش شما به سرانجام مطلوب می رسد.
در ادامه حجت الاسلام صفری معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف استان با تشریح کامل طرح با توجه به دستورالعمل سازمان از نقطه نظرات مبلغین و کارشناسان فرهنگی نیز در جهت بهتر برگزار کردن این طرح استفاده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار