اخبار کوتاه انتظامی خراسان شمالی؛
دستگیری عامل تهدید و نشر اکاذیب در تلگرام، زمین خواری ۲۲ هکتاری در راز و جرگلان و... از مهمترین عناوین اخبار کوتاه انتظامی امروز این استان است.
کد خبر: ۲۶۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 21 July 2016
به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی، رییس پلیس فتای خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت، تهدید و انتشار اکاذیب در شبکه اجتماعی تلگرام در شهرستان بجنورد خبر داد.

 سرهنگ علی اعتمادی در رابطه با این خبر گفت: یکی از شهروندان بجنوردی با در دست داشتن شکواییه ای به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشته فرد و یا افرادی ناشناس با شماره تلفن‌های مختلف از طریق فضای مجازی اقدام به مزاحمت و تهدید کرده‌اند که در پی تهدید آنان فرد دیگری نیز اقدام به کپی برداری از تصویر وی در فضای سایبری، جعل عنوان و مزاحمت برای دیگران کرده است.

وی اظهار کرد: با مستندات گرفته شده از شاکی و استعلامات صورت گرفته ماموان پلیس فتا استان با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی در فضای مجازی، هویت واقعی متهم و فردی که با تصرف شماره تلفن‌های مذکور اقدام به ارسال پیام‌های متنی با محتوای توهین و تهدید نسبت به شاکی در شبکه تلگرام کرده بود را شناسایی و متهم به پلیس فتا احضار شد.

سرهنگ اعتمادی افزود: متهم پس از حضور در پلیس فتا و ارایه مستندات و تفهیم اتهام، لب به اعتراف گشود و بزه انتسابی خود را پذیرفته است.

وی تصریح کرد: فرد متهم در اظهارات خود اذعان داشت نسبت به همسرم مشکوک شده و طی چند مرحله مشاهده کردم که شماره شاکی در تلفن همسرم وجود دارد از این جهت نگران شده و با ناراحتی به محل کار وی مراجعه و همسر شاکی را تهدید کردم.

رییس پلیس فتا خراسان شمالی گفت: متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد تحویل داده شد.

کشف زمین خواری ٢٢هکتاری در راز و جرگلان

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف یک فقره زمین خواری ٢٢هکتاری در شهرستان راز و جرگلان خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع تصرف غیرقانونی اراضی ملی در شهرستان راز و جرگلان ماموران پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: شاکی پرونده با حضور در پلیس آگاهی شهرستان راز و جرگلان اظهار داشته که یک قطعه زمین کشاورزی به ابعاد ١۶هکتار و ثمن معامله یک میلیارد و ۴٠٠میلیون ریال از شخصی خریداری کردم و اخیرا متوجه شدم وی قسمتی از اراضی ملی را به من فروخته است.

سردار مظاهری افزود: ماموران با توجه به اظهارات شاکی برای احراز صحت و سقم موضوع استعلامات لازم را از اداره منابع طبیعی گرفته که در نهایت با صحت اظهارات شاکی ٢٢هزار متر مربع از زمین مطروحه جزء اراضی ملی قرار دارد.

وی گفت: متهم به پلیس آگاهی احضار و از وی پیرامون تصرف و فروش اراضی ملی بازجویی به عمل آمد که به بزه انتسابی خود معترف و پرونده متشکله پس از تحقیقات، جمع آوری اسناد و مدارک به مراجع قضایی ارسال شد.

سردار مظاهری با تاکید بر تشدید مقابله با زمین خواری افزود: یکی از ماموریتهای پلیس آگاهی استان مبارزه با جرایم اقتصادی است که این ماموریت توسط اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠تماس گرفته و یا با مراجعه حضوری، کارآگاهان پلیس را در جریان جزئیات موضوع قرار داده تا رسیدگی به این پرونده‌ها در دستور کار پلیس قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار