نماینده مردم شیروان در مجلس
بیماران شهرهای کوچک علاقه مندند تا برای درمان به شهرهای بزرگ به ویژه کلانشهرها بروند اما یکی از بیماران در شیروان اصرار داشت که برای درمان به مشهد برود و وقتی به آنجا رفت اعلام کرد که من را به شیروان بازگردانید زیرا هتلینگ بیمارستان شیروان بهتر و مجهز تر است.
کد خبر: ۲۶۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 21 July 2016

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول سه سال گذشته شاهد بودیم که دکتر هاشمی به تمام شهرهای کشور سفر کرده و فقط 4 بار به شهرستان شیروان که برخی نمی دانند در کدام نقطه از ایران قرار دارد، سفر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وبدا، دکتر عبدالرضا عزیزی در جلسه مشترک کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی که با حضور معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت و نیز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مسئولان سازمان های بیمه گر پایه و رییس سازمان نظام پزشکی کشور و مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با هدف آشنایی و تعامل بیشتر و هماهنگی بین بخشی برگزار شد ، از اقدامات و تلاش های وزارت بهداشت قدردانی کرد و اظهار داشت: کلینیک ویژه شهرستان شیروان پس از طی مراحل اداری در شورای شهر، ظرف مدت زمان 6 ماه افتتاح شد که این اقدامات بسیار ارزشمند است.

وی گفت: اقدامات وزارت بهداشت نشان دهنده اقدام و عمل است حرفهای زیبا فقط زیبا هستند و آنچه اهمیت دارد عمل کردن است و همه نمایندگان قبل از اجرای طرح تحول سلامت در سراسر کشور با افرادی روبرو بودند که برای اعمال جراحی توانایی مالی نداشتند اما در حال حاضر علیرغم عدم تحقق بودجه یک درصد مالیات بر ارزش افزوده و 10 درصد هدفمندی یارانه ها به وزارت بهداشت، در پرداخت ها هزینه های درمانی به روستاییان 97 و به شهرنشینان 93 درصد تخفیف داده می شود که وضعیت، بهبود بسیار زیادی یافته است.

دکتر عزیزی با اشاره به کاهش هزینه های مردم در حوزه سلامت، به ذکر یک نمونه از مراجعات به مراکز استانها پرداخت و گفت: بیماران شهرهای کوچک علاقه مندند تا برای درمان به شهرهای بزرگ به ویژه کلانشهرها بروند اما یکی از بیماران در شیروان اصرار داشت که برای درمان به مشهد برود و وقتی به آنجا رفت اعلام کرد که من را به شیروان بازگردانید زیرا هتلینگ بیمارستان شیروان بهتر و مجهز تر است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح تحول سلامت موجب اعتماد بیشتر مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران شده است، افزود: خوشبختانه با اجرای این طرح، زیرساخت ها تقویت و خدمات گسترده شد و کیفیت هتلینگ در بیمارستانها ارتقا یافت.

وی گفت: در حال حاضر دولت می تواند به اقدامات خود در حوزه سلامت افتخار کند و یکی از محورهایی که ما نمایندگان در طول دوران تبلیغات انتخابات به آن اشاره می کردیم، اقدامات ارزشمند در حوزه سلامت بود.

دکتر عزیزی اظهار داشت: نمی دانم چرا تامین اجتماعی مخالف تجمیع منابع بیمه ها هست در صورتی که تجمیع برای تامین اجتماعی و کارگران منفعت دارد. یک ریال از پول کارگران تحت پوشش سازمان اجتماعی به صندوق بیمه سلامت واریز نمی شود و اجرای این طرح به نفع همه است.

وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه با راه اندازی کلینیک های ویژه در سراسر کشور می توان پزشک خانواده را اجرا کرد زیرا کلینیک ها در سطح دو ارجاع می توانند به ارائه خدمات بپردازند و اگر این دولت برای اجرای پزشک خانواده اقدامی انجام ندهد، فرد یا دولتی دیگر آن را اجرا نمی کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار