نشست چالشی با پیشنهاد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با حضور مشاور استاندار، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی،مدیرکل امور مالیاتی،فرماندار فاروج، نماینده جهاد کشاورزی و مدیران عامل چند شرکت با هدف تسهیل فضای کسب وکار و حمایت از سرمایه گذاران و حفظ بنگاه های اقتصادی استان خراسان شمالی ، در محل شهرک صنعتی فاروج برگزار گردید .
کد خبر: ۲۷۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 10 August 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی ، در این نشست چالشی که با پیشنهاد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با حضور مشاور استاندار، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی،مدیرکل امور مالیاتی،فرماندار فاروج، نماینده جهاد کشاورزی و مدیران عامل چند شرکت در محل شهرک صنعتی فاروج برگزار گردید،مشکلات چندین ساله مربوط به بدهی مالیاتی چند شرکت صنعتی و صادراتی مطرح و تصمیمات لازم برای رفع مشکل اخذ گردید.
در این جلسه مهندس فخر فاطمی مشاور محترم استاندار خراسان شمالی ضمن تاکید برتعامل، همدلی و درایت در حل مشکلات بزرگ افزود: ورود سرمایه گذاری های جدید و ایجاد فرصت های شغلی پایدار در استان لازمه اش حمایتها و حرکتها این چنینی است.
در این نشست همچنین در خصوص طرحهای سرمایه گذاری دیگر مانند طرح تولید قوطی وبسته بندی(سورتینگ)  و طرح صنایع غذایی مورد تقاضای آقای هاتفی مطرح و تصمیماتی در خصوص حمایتهای لازم از این سرمایه گذار اخذ گردید.
شایان ذکر است : این جلسه و فضای حاکم بر آن با استقبال فعالین اقتصادی در بخش خصوصی شهرستان فاروج همراه بود؛ و امید است با همدلی همه دستگاهها در سایر شهرستانها شاهد این جلسات کاربردی و کارساز باشیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار