با حضور فرمانده سپاه شیروان
طی مراسمی و همزمان با دهه کرامت، دفتر بسیج رسانه شهرستان شیروان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۲۷۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 10 August 2016

پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شیروان ، مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان و اصحاب رسانه دفتر بسیج رسانه شهرستان شیروان فعال شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شیروان در این مراسم هدف از راه‌اندازی این کانون را کمک به تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و رفع مشکلات خبرنگاران در این حوزه ذکر کرد .

سرهنگ علی‌اصغر امیری با اشاره به نقش رسانه‌ها در جامعه افزود: رسانه‌ها نقشی مهم و بی‌نظیر در عرصه داخلی و خارجی دارند و در تمام دنیا فضای رسانه‌ای حرف اول را می‌زند .

 وی تصریح کرد: باید از تمام امکانات و ظرفیت‌ها در جنگ رسانه‌ای دشمنی استفاده کنیم و می‌بایست در این عرصه همان‌گونه که رزمندگان ما در مقابل دشمنان ایستادند ما نیز تلاش کنیم که توطئه‌های آنان را به یاس مبدل سازیم .

وی تأکید کرد: مهم‌ترین هدف تشکیل بسیج رسانه کمک ، تقویت ، توسعه و ارتقای بینش رسانه‌ای مردم و تشکیل اتاق فکر اصحاب رسانه است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شیروان گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم بوده که د این عرصه فعالیت می‌کنند.

وی بیان داشت: همواره باید تلاش کرده تا ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی در جامعه حفظ‌شده و رسانه‌ها در این زمینه نقش مهمی ایفا می‌کنند.

در این آیین که در محل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شیروان برگزار شد محمد قدرتی مدیر پایگاه خبری تحلیل اخبار شیروان به‌عنوان مسوول بسیج رسانه در شیروان معرفی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار