محمد سویدانلویی :
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان خراسان شمالی با اعلام فراخوان سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری، گفت:دبیرخانه جشنواره آماده پذیرش ایده ها و نوآوری های حوزه گردشگری استان خراسان شمالی است.
کد خبر: ۲۷۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 13 August 2016

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، محمد سویدانلویی با اعلام این خبر افزود: سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با شعار "گردشگری حلال، ظرفیت‌های ایرانی" با توجه به آمار حضور بیش از 60 درصد گردشگران زیارتی  در سفر به ایران در حال برگزاری است .

وی گفت: برگزیدگان در این دور از جشنواره علاوه بر جوایزی که به آن‌ها اهداء خواهد شد، برای دریافت وامی به مبلغ 100 میلیون ریال با کارمزد 4درصد به صندوق کارآفرینی امید نیز معرفی می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اهمیت روز افزون صنعت گردشگری و شعار سال ۲۰۱۶ سازمان جهانی جهانگردی با عنوان" گردشگری برای همه، ارتقاء دسترسی در سطح بین المللی" و استقبال و همراهی هنرمندان و هنردوستان در جشنواره های قبلی، سومین "جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد گردشگری حلال-ظرفیت ایرانی" با هدف افزایش آگاهی بیشتر عموم جامعه از اهمیت و ارزش های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صنعت گردشگری و نیز افزایش مشارکت و همکاری مردم در خلق ایده ها و تفکرات نوین و معرفی فرصت ها و استعدادهای گوناگون صنعت گردشگری در مدیریت بهینه حضور گردشگران بین المللی به ویژه مسلمانان جهان از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ مرداد ماه ۹۵ برگزار می شود.

محمد سویدانلویی از عموم مردم استان خصوصا دانشجویان و اساتید دانشگاه،هنرمندان وفعالان بخش خصوصی درخواست نمود در این رویداد بزرگ که در چهار بخش عکس (مردمی و حرفه ای)، فیلم ، سفرنامه  نویسی و ایده  با استفاده از عنوان اصلی جشنواره برگزار می گردد شرکت نمایند .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به پرتال www.irantourismfestival3.com مراجعه نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار