فرماندار فاروج از افتتاح ، بهره برداری وهمچنین کلنگ زنی 67 پروژه با اعتبار 600 میلیارد ریال در این شهرستان 52 هزار نفری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 20 August 2016
امان الله خدمتگزار روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای اطلاع رسانی در زمینه خدمات دولت به مردم و پاسخگویی به مطالبات شهروندان است تا با اطلاع از فعالیت های دولت زمینه توسعه و رشد روز افزون حوزه های مختلف را با مشارکت و هم افزایی مردم فراهم شود.
وی افزود : 5 پروژه در گرامیداشت هفته دولت با اعتباری بالغ بر 290 میلیارد ریال کلنگ زنی و 62 پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد، که در مجموع 67 پروژه با اعتبار 600 میلیارد ریال ؛ کلنگ زنی و افتتاح می شود.
مقام عالی دولت در فاروج خاطر نشان کرد : در مجموع در طول سه سال خدمات دولت تدبیر و امید مبلغ یک هزار میلیارد و 163 میلیون ریال در سر فصل های مختلف اعم از ملی ؛ استانی ؛ رهبری و تسهیلات در شهرستان توزیع و هزینه شده است.
وی هدف اصلی از گرامیداشت هفته دولت بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عنوان و تصریح کرد: زندگی شهیدان رجایی و باهنر الگوی بارز برای دولتمردان است و ساده زیستی، نظم و انضباط و رعایت حقوق بیت المال که از ویژگی های برتر شهیدان باهنر و رجایی است.
فرماندار فاروج، امنیت امروز کشور را از برکات خون شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: مسئولان باید خدمات این نظام و دولت ها را برای ایجاد امید در دل های مردم به انقلاب در جامعه اطلاع رسانی کنند.
خدمتگزار تاکید کرد: هفته دولت فرصتی دیگر برای ارایه و تشریح شدن فعالیت های مسئولان نظام و دولت به مردم است و شایسه است در این هفته مدیران مورد ارزیابی قرار گیرند و از مدیران برتر تجلیل شود.
شهرستان 52 هزار نفری فاروج در 90 کیلومتری بجنورد واقع شد است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار