رقابت های جودوی نونهالان منطقه 6 کشور با قهرمانی تیم جودوی نونهالان اسفراین جمعه شب پایان یافت .
کد خبر: ۲۸۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 20 August 2016
مسابقات جودوی نونهالان منطقه6کشور با حضور 10تیم از 5 استان مازندارن، گلستان، خراسان شمالی ، خراسان رضوی و سمنان با معرفی تیم های برتر در اسفراین به کار خود پایان داد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسفراین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پایان این رقابت های یک روزه که با حضور140جودوکار نونهال برگزار شد در رده بندی تیمی، تیم نونهالان اسفراین توانست قهرمانی این مسابقات را کسب کند و تیم های خراسان رضوی الف و ب به ترتیب مقام های دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند.
وی افزود : دربخش انفرادی نیز در وزن 34 کیلوگرم حسن یوسفی از خراسان رضوی و حمید چادرنشین از خراسان شمالی اول و دوم شدند و علی اصغر خواجوی از مازندران و اصغر باغچقی از اسفراین به طور مشترک سوم شدند.
در وززن 38 کیلوگرم خاتم وحید بریمانلو از اسفراین اول ، امیرحسین صبوحی از خراسان رضوی دوم شدند و امیر حسین رضایی از خراسان رضوی و و امیرحسین رضایی از مازندران به طور مشترک به عنوان سوم دست یافتند .
در وزن 42 کیلوگرم محمدرضا تاجی از خراسان رضوی اول و مهران محمدی بریمانلو از اسفراین دوم شدند و علی وحیدی بریمانلو از خراسان شمالی و ابوالفضل عیسس زایی از خراسان رضوی به طور مشترک سوم شدند .
در وزن 46 کیلوگرم صادق آذرنگ از اسفراین اول شد، محمد بیدار از خراسان رضوی دوم شد و ابوالفضل محمود جانلو و محمد خزایی از مازندران و خراسان رضوی در سکوی سوم ایستادند.
در وزن 50 کیلوگرم حسین ساعدی از اسفراین و عماد یزدانی از خراسان شمالی اول و دوم شدند، امیرحسین فرهادی و مهدی گلابی از خراسان رضوی و گلستان سوم شدند.
در 55وزن کیلوگرم مهرداد نوروزی از خراسان رضوی و رامین احمدزاده از اسفراین اول و دوم شدند و یوسف رمضانی از خراسان رضوی و طاها امیرخانلو از مازندران به مقام سوم دست یافتند .
دروزن 60 کیلوگرم علی واله از خراسان رضوی اول شد، پوریا مهنانی بر سکوی دوم ایستاد و اسفندیار محمودی گلوگاهی از مازندران و نصرالله گل بارو از خراسان رضوی به مقام سوم رسیدند .
در وزن 66 کیلوگرم محمد شهرکی از خراسان رضوی و عادل عاملی برجی از اسفراین اول و دوم شدند و سینا مرادی حقیقی از سمنان و محمدرضا قره چورلی از خراسان شمالی سوم شدند.
در وزن 73 کیلوگرم رضا قلی پور از اسفراین و سروش کرامتی از مازندران مقام اول و دوم را کسب کردند و علیرضا علیزاده از خراسان رضوی و علیرضا فیروزه از خراسان شمالی سوم شدند.
در وزن 81 کیلوگرم فرزاد اسدی از خراسان رضوی اول شد و محمدرضا وحدانی از اسفراین در جایگاه دوم قرار گرفت و حسین ابراهیمی از سمنان و رضا ذهابی از خراسان رضوی در به مقام سوم دست یافتند .
در وزن مثبت 81 کیلوگرم هم شهروز ساجدی از اسفراین و سعید کرجی از مازندران اول و دوم شدند، احمدرضا شهری و محمد بابادی از خراسان رضوی بر سوم شدند .
شهرستان اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار