رئیس کارخانه قند شیروان با بیان اینکه موجودی شکر خام این کارخانه فقط 5هزار تن بود، گفت: مجوز دریافت 40هزار تن شکر خام را دریافت کردیم که تا 60هزارتن نیز قابل افزایش است.
کد خبر: ۲۸۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 20 August 2016
رئیس کارخانه قند شیروان با بیان اینکه موجودی شکر خام این کارخانه فقط 5هزار تن بود، گفت: مجوز دریافت 40هزار تن شکر خام را دریافت کردیم که تا 60هزارتن نیز قابل افزایش است.

محمدحسین صالحی با اشاره به بارندگی های مطلوب امسال و احتمال برداشت زودتر چغندرقند افزود: با احتساب آغاز بهره برداری چغندری از 15مهرماه، این کارخانه تا چهار ماه آینده فعال خواهد بود.

وی به مشکلات نقدینگی پارسال این کارخانه هم اشاره کرد و گفت: با این حال در ارائه خدمات و سازه های کشاورزی به چغندرکاران، از هیچ حمایتی دریغ نکردیم.

رئیس کارخانه قند شیروان افزود: با توجه به نیاز بازار، شکر تولیدی کارخانه، در انبار ذخیره نمی شود و مستقیما بارگیری خواهد شد.

شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد، فروردین ماه 1337 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس و در تاریخ اسفندماه 1377 در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و هم اکنون جزء شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا است.

مرکز اصلی این کارخانه در کیلومتر 15 جاده شیروان به بجنورد واقع است.

این کارخانه سالانه به 400 هزار تن چغندرقند نیاز دارد که کمتر از 20درصد آن از داخل استان تامین می شود.

خبرگزاری صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار