به مناسبت هفته دولت،
فرماندار بجنورد گفت: 87 طرح عمرانی، آموزشی، خدماتی و کشاورزی با اعتبار 979میلیارد و 118 میلیون ریال هفته دولت در این شهرستان مرکز خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۸۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 21 August 2016
موسی حاجی زاده یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: 12 طرح در حوزه کشاورزی با اعتبار شش میلیارد و 392 میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی از بهره برداری شش طرح آموزش عالی در شهرستان بجنورد با اعتبار 115 میلیارد و 685 میلیون ریال در این هفته خبر داد و گفت: احداث ساختمان مرکزی، دانشکده علوم پایه، فاز یک فضای آزمایشگاهی و کارگاهی در دانشگاه دولتی بجنورد و ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه علمی کاربردی بجنورد از جمله طرح های افتتاحی حوزه آموزش عالی در هفته دولت است.
حاجی زاده بیان کرد: 12طرح در حوزه اداره برق شهرستان با اعتبار شش میلیارد و 43 میلیون ریال، هشت طرح مخابراتی با اعتبار 627 میلیارد 154 میلیون ریال، سه طرح در حوزه راه وشهرسازی بجنورد با اعتبار 32میلیارد و 660میلیون ریال، 10 طرح خرید ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتبار بیش از یک میلیارد ریال و شش طرح در شهرک های صنعتی با اعتبار 39میلیارد ریال از مهم ترین طرح هایی است که هفته دولت در شهرستان بجنورد به بهر برداری می رسد.
وی افزود: طرح های هفته دولت شهرستان بجنورد چهارشنبه سوم شهریور به صورت متمرکز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می شود.
شهرستان 306 هزارنفری بجنورد، به عنوان مرکز استان خراسان شمالی در 726 کیلومتری تهران واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار