عضو شورای شهر بجنورد:
عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در تلاش هستیم تا کارکنان و کارگران شرکتی شهرداری با تبدیل وضعیت قراردادهایشان از شرکتی به قراردادی سازمانی از مزایای کاری و شغلی ایدئال‌تری بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۲۸۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 21 August 2016

علیرضا باغچقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خبرنگاران اظهار داشت: در این زمینه طرحی در حال تدوین است و امید می‌رود این طرح با همراهی شهردار و اعضای شورای شهر به‌زودی تصویب شود.

باغچقی افزایش توجه به احقاق حقوق کارگران، ارتقای امنیت شغلی و حذف واسطه‌ها و دست‌یابی شهرداری و کارکنان به بهره اقتصادی را از مزایای اجرایی شدن این طرح عنوان کرد.

وی افزود: اکنون بخش قابل‌توجهی از نیروهای شهرداری به‌ویژه نیروهای کارگری به‌واسطه شرکت‌های تأمین نیرو به کار گرفته‌شده‌اند و به همین لحاظ، هزینه‌های زیادی همچون مالیات قرارداد مزبور و سود شرکت برنده مناقصه بر شهرداری تحمیل می‌شود که در تلاش هستیم تا در طرح مزبور این هزینه‌ها حذف شود.

باغچقی گفت: اجرای این طرح پارسال نیز پیگیری شد اما متأسفانه به دلایلی به نتیجه نرسید و انتظار می‌رود امسال مورد تجدید و اصرار شورای شهر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرایی شدن طرح تبدیل وضعیت قرارداد کارکنان و کارگران شهرداری به نفع این قشر است و البته شهرداری نیز از آن منتفع می‌شود زیرا در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی شده و کمک می‌کند تا بخشی از مشکلات مالی از دوش شهرداری برداشته شود.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد خاطرنشان کرد: طرح مزبور، به‌منظور تحقق اقتصاد مقاومتی در نهاد شهرداری است و می‌تواند گام مؤثری در مقاوم‌سازی اقتصاد این نهاد باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار