امام جمعه شیروان گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولت اسلامی هستند که با عملکرد خود توانستند نام نیکی از خود در جامعه باقی بگذارند.
کد خبر: ۲۸۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 23 August 2016
حجت الاسلام حسین کوثری سه شنبه به مناسبت هفته دولت در دیدار مسئولان با وی اظهار کرد: مردم تصمیم گیرندگان این نظام هستند.
وی گفت: ویژگی دیگر نظام اسلامی این است که دولت و ملت از یکدیگر جدا نیستند که این مشخصه دولت انقلاب اسلامی که مردم حامی دولت و دولت خدمتگزار مردم است و فلسفه نظام، حکومت و دولت خدمات رسانی به مردم بوده است.
حجت الاسلام کوثری با بیان اینکه هفته دولت فرصتی خوب برای شناسایی چهره نظام است، افزود: شناخت نظام و دولت امروز بیش از گذشته لازم است زیرا نسلی داریم که طاغوت را درک نکرده و از گذشته چیزی نمی داند و امروز باید کارکردها و عملکردهای انقلاب اسلامی برای این نسل بازگو شود.
امام جمعه شیروان با بیان اینکه وظیفه دستگاه های تبلیغی و فرهنگی این است که مسئله را کاملا روشن کنند گفت: خدمت به مردم را باید عبادت بدانیم و هیچ گونه اختلاف شخصی نباید مانع خدمات رسانی شود.
فرماندار شیروان ضمن تبریک هفته دولت و یاد و گرامی داشت شهیدان رجایی و باهنر گفت: دانستن خیلی از مسائل حق مردم است که باید به دور از تبلیغات خارج از عرف در این گونه مناسبت ها بازگو شود.
عباسعلی صفایی با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق محروم اظهار کرد: طرح تحول سلامت یکی از سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است که در شیروان علی رغم کمبود اعتبارات در بخش سلامت، غربالگری و بهداشت انجام شده و هم اکنون 130 پزشک عمومی و متخصص در شیروان مشغول خدمت رسانی هستند.
وی افزود: هم اکنون 80 خانه بهداشت و 18 مرکز بهداشتی درمانی در این شهرستان فعال هستند.
وی گفت: در هفته دولت امسال 83 پروژه در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، خدمات زیربنایی و ... با بیش از 700 میلیارد ریال اعتبار در شیروان به بهره برداری خواهد رسید.
شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار