با پیگیری‌های زیادی که برای رضایت از خانواده مقتول توسط مسؤولان زندان و دایره مددکاری انجام شد سرانجام با رضایت خانواده مقتول پرونده متهمان الف و ح که هر دو 31 سال دارند و از سال 91 به اتهام قتل عمد در این زندان تحمل کیفر می‌کردند از مجازات قصاص رهایی یافتند.
کد خبر: ۲۸۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 24 August 2016

علی‌اکبر عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در شیروان اظهار کرد: با پیگیری‌های زیادی که برای رضایت از خانواده مقتول توسط مسؤولان زندان  و دایره مددکاری انجام شد سرانجام با رضایت خانواده مقتول پرونده متهمان الف و ح که هر دو 31 سال دارند و از سال 91 به اتهام قتل عمد در این زندان تحمل کیفر می‌کردند از مجازات قصاص رهایی یافتند.

وی بیان داشت: همزمان با نخستین سفر مدیرکل جدید زندان‌های استان به شیروان و با حضور خانواده شاکی، روحانیون، بزرگان، معتمدین و اعضای شورای اسلامی چری و وکلای هر دو پرونده رضایت حاصل شد و مجرمان از مجازات مقرر در قانون مجازات در خصوص قتل عمد نجات یافتند.

رئیس اداره زندان شهرستان شیروان تصریح کرد: این پرونده برای ادامه سیر مراحل قضایی پرونده به دادگستری شیروان ارسال می‌شود.

عبداللهی گفت: با رضایت خانواده مقتول پرونده این قاتلان، صرفاً با لحاظ جنبه عمومی جرم با احتساب چهار سال حبسی که بوده‌اند رسیدگی خواهند شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار