سرپرست معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی از راهیابی و اعزام پنج هنرمند به بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان که در شهرستان سنندج برگزار می شود، خبرداد.
کد خبر: ۲۸۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 24 August 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ محمد تقی آریان با بیان اینکه آثار ١٧٠ نفر به عنوان آثار برگزیده در بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان انتخاب شده است، گفت: از این تعداد ٥ نفر از هنرمندان خراسان شمالی می باشند.

وی اظهارداشت: مجتبی خسروی در رشته طراحی، حسین فرخی در رشته نقاشی، سحر ناصری در رشته عکاسی، مجید الهی در رشته گرافیک و مونا اسدی در رشته کاریکاتور به بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان استان کردستان راه یافتند.

آریان خاطرنشان کرد: هنرمندان خراسان شمالی از ١٤ تا ١٧ شهریور ماه سال جاری درشهرستان سنندج با دیگر هنرمندان پذیرفته شده  به رقابت می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان برگزیده از سوی معاونت  فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و به سرپرستی مسعود بهشتی به شهرستان سنندج اعزام می شوند.

گفتنی است؛ مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ١٧ شهریورماه در استان کردستان شهرستان سنندج برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار