مهدی مودی :
معاون سوادآموزی ادراه کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال 17 هزار و 900 نفر در این استان وارد پیش دبستانی شده اند.
کد خبر: ۳۰۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 24 September 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی مهدی مودی امروز در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت در هنرستان فنی و حرفه ای امام خمینی(ره) شیروان  اظهار کرد:
 امروز همزمان با سراسر کشور160 هزار دانش آموز در خراسان شمالی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند که این تعداد دانش آموز زیر نظر 15 هزار فرهنگی تحصیل خواهند کرد.
وی با بیان اینکه امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و دولت در تمام کشور مدرسه وجود دارد و در هیچ جایی از این استان نیست که مدرسه وجود نداشته باشد.
گفت: باید سعی کنیم میانگین تحصیل را بالا ببریم که امسال موفقیت های علمی خوبی در استان کسب شد و در کنکور سراسری رتبه های زیر 100 ، 12 درصد نسبت به سال گذشته رشد کرده بود.
مودی با بیان اینکه آموزش و پرورش کانون خلق دنیای آینده است افزود: دانش آموزان خوب محصول تلاش آموزش و پرورش هستند که باید در علم و تحصیل سبقت گیرند و با موفقیت های خود به قله های بالاتری گام بردارند.
امام جمعه شیروان گفت: تحصیل علم و دانش ابزار حیات بخش انسان است و کسیکه علم و سواد ندارد بر حقیقت بی روح است.
حجت الاسلام حسین کوثری با بیان اینکه کسانیکه با چراغ علم و دانش قدم بر می دارند آسیب پذیری آنان کم تر است اظهار کرد: باید همواره علم و دانش و عقل و خرد خود را تقویت کنیم زیرا که عقل و علم دو بال پروازی انسان به سوی کمال است که باید در جهت تقویت آن بکوشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار