دکتر محمد حسین صالحی :
رییس کارخانه قند شیروان گفت: با برنامه ریزی انجام شده تاز 5 مهرماه سالجاری تحویل محصول چغندر کشاورزان منطقه توسط کارخانه قند شیروان آغاز می شود.
کد خبر: ۳۰۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 24 September 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی دکتر محمد حسین صالحی با بیان اینکه سال گذشته 160 هزار تن چغندر قند تحویل کارخانه قند شیروان شد افزود: با توجه به شرایط جوی مناسب و بارندگی های خوب، امسال پیش بینی می شود حداقل 250 هزار تن چغندر تحویل کارخانه قند شود.
وی تصریح کرد: موجودی شکر خام کارخانه 5 هزار تن بود که با پیگیری های انجام شده، مجوز اخذ 60 هزارتن شکر خام دیگر گرفته شد و با ورود شکر خام به کارخانه فعالیت و بهره برداری شکری از مردادماه آغاز شد و به بهره برداری چغندری متصل خواهد شد و انشالله تا پایان سال فعالیت کارخانه قند شیروان ادامه خواهد داشت.
صالحی با تشکر از نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی که قول اخذ 20 هزار تن شکر خام دولتی را نیز داده اند گفت: تا کنون مقدار 40 هزار تن شکر خام وارد کارخانه شده و مورد بهره برداری و تصویه قرار گرفته که 30 هزار تن شکر سفید تولید و مستقیما با توجه به نیاز کشور روانه بازار شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون حداقل 450 نفر بطور مستقیم در کارخانه قند شیروان مشغول به فعالیت هستند افزود: با آغاز بهره برداری چغندری تعداد نیروهای فعال کارخانه به طور مستقیم به 700 نفر افزایش پیدا می کند.
رییس کارخانه قند شیروان در پایان اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده موافقت بازرس قانونی جهت افزایش سرمایه از 100 میلیارد ریال به 330 میلیارد ریال طی هفته جاری اخذ شد که با توجه به این افزایش سرمایه که از محل آورده نقدی سهامداران می باشد نوید بسیار خوبی برای کشاورزان در سالجاری در جهت پرداخت ها است./جواد حشمتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار