رقیه رئوف پور :
معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: طی ۶ ماه نخست امسال یک میلیارد و ۳۴۱ میلیون و ۴۰۱ هزار ریال به مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی دارای شرایط لازم در استان سهم بیمه خویش‌فرمایی و کارفرمایی پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۳۰۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 26 September 2016
رقیه رئوف پور در گفتگو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی با اشاره به اینکه بهزیستی به‌عنوان یک‌نهاد حمایتی نقش ویژه‌ای برای حمایت از معلولان دراستان دارد اظهار کرد: این نهاد به‌منظور توانمندسازی و در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی برای معلولان برنامه‌های مختلفی دارد که پرداخت تسهیلات یکی از این اقدامات است.
وی گفت: همچنین طی ۶ ماه نخست امسال ۲۸۳ نفر از معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی برای دریافت ۲۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال به‌منظور اشتغال‌زایی به ۱۱ بانک عامل معرفی‌شده‌اند.
رئوف پور افزود: طی سال گذشته ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به‌منظور اعطای تسهیلات به معلولان و مددجویان بهزیستی خراسان شمالی اختصاص یافت.
معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: این میزان تسهیلات از محل سفر مقام معظم رهبری و بند ج تبصره ۱۶ برای اشتغال معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی تخصیص‌یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار