رئیس هیات ورزش های همگانی خراسان شمالی گفت: جشنواره پرواز سه هزار بادبادک گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان روز پنجشنبه هشتم مهرماه در دهکده مقاومت بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۳۰۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 26 September 2016
مجید جودت روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگاران اظهار کرد: امروز جامعه نیازمند بازگویی ویژگی های برجسته شهدا از قبیل صداقت ، وفاداری ، ازخودگذشتگی و حس انسان دوستی است که در کاهش جرایم اجتماعی تاثیرگذار خواهد بود.
وی افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی یادبودی خواهد بود از رشادت های رزمندگانی که در طول تاریخ تکرارنشدنی هستند و امیدواریم که پرواز این بادبادک ها جوانان را بیشتر به یاد پرواز آرزوها و خواست های شهدا بیاندازد.
وی افزود: جوانی که با آرمان های امام و شهدا آشنایی کامل داشته باشد و شهدا را الگوی خود قرار دهد ، در برابر ناهنجاری های اجتماعی بیمه می شود.
جودت گفت: این جشنواره در روز پنجشنبه از ساعت 15 تا 18 در محل دهکده مقاومت بسیج در شهرستان بجنورد برگزار می شود.
کنگره سه هزار شهید استان خراسان شمالی از نوزدهم مهرماه امسال، سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی در مهرماه سال 91، به صورت رسمی آغاز می شود.
همچنین جشنواره بادباک های دیگری روز جمعه 9 مهرماه نیز در پارک پش قارداش بجنورد برگزار می شود که علاقمندان می توانند با مراجعه به فرهنگسرای شهروند ثبت نام کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار