پروژه احداث نیروگاه خورشیدی به ظرفیت 30 مگاوات با اعتبار 37 میلیون یورو که 98 درصد سرمایه گذاری آن خارجی است و مجوز آن 27 شهریور صادر شد ،
کد خبر: ۳۰۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵ 27 September 2016
پروژه احداث نیروگاه خورشیدی به ظرفیت 30 مگاوات با اعتبار 37 میلیون یورو که 98 درصد سرمایه گذاری آن خارجی است و مجوز آن 27 شهریور صادر شد ، آماده آغاز عملیات اجرایی است که امیدواریم همزمان با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور  انجام پذیرد.
دکتر «محبی» فرماندار جاجرم با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: بهسازی محور آلومینا به جاجرم و روکش آسفالت محور امیر آباد به جاجرم از اقدامات ماندگار در سایه تعامل و مشارکت است که در بحث تفاهم و توافق رایزنی ها صورت گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: آنچه حائز اهمیت است پروژه کنار گذر شهرستان است که شاهد افتتاح آن هستیم پروژه ای که با تعامل و مشارکت صورت گرفته است .
نماینده عالی دولت در جاجرم ابراز کرد: با توجه به این که این پروژه از سال 75 کلید خورد به  صورت قطعی در سال 86 شروع به کار کرد که از سال 86 تا 93 کار خاصی صورت نگرفت و در سال 93 طی برنامه ریزی ها طرح به طور جدی پیگیری شد و در 22 بهمن سال گذشته دو کیلومتر و یک کیلومتر آن نیز در هفته دولت افتتاح شد.
وی تصریح کرد : فاز بعدی پروژه از میدان علم و صنعت تا میدان امام حسین(ع) به طول 3کیلومتر در حال آسفالت است که حدود هزار و 200متر زیر سازی  صورت گرفته است.
وی همچنین با بیان این که پروژه راه میامی به جاجرم یک پروژه ملی است و با سلیقه های فردی برخی افراد تغییر نمی کند، تصریح کرد :کسی نمی تواند این پروژه را به صورت عامدانه از مسیر و هدفش منحرف کند زیرا این پروژه ملی است و به شکل ملی نیز پیگیری می شود .
«محبی» افزود: احداث این پروژه در ابتدای امر منافع ملی و در مراحل بعد منافع منطقه ای و شهرستانی را تامین می کند.
وی با بیان این که از جمله منافع ملی و کشوری این مسیر کم هزینه و مقرون به صرفه بودن این مسیر است، گفت :در ابتدا در سال 89 تنها یک نقشه برای این مسیر تهیه شد که قبل و بعد از آن نقشه ای وجود ندارد و تغییر نقشه هیچ صحتی ندارد و قطعا افرادی که به صورت عامدانه دست به تخریب می زنند بدانند اگر با روند تهمت پیش بروند هیچ نتیجه ای در این امر حاصل نخواهد شد./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار