حجت الاسلام مرتضی وافی :
دبیر شورای عالی فرهنگی مسجد جمکران قم گفت: هیئت هایی که از مسائل ترکیبی فاصله بگیرند کم می آورند و باید دید چه جاذبه هایی می توان ایجاد کرد که جوانان جذب شوند و بیایند.
کد خبر: ۳۰۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 27 September 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی حجت الاسلام مرتضی وافی دیشب در همایش فعالان فرهنگی شیروان ظهار کرد: هیئت هایی که از مسائل ترکیبی فاصله بگیرند کم می آورند و باید دید چه جاذبه هایی می توان ایجاد کرد که جوانان جذب شوند و بیایند.
 وافی با بیان اینکه برنامه هیئت ها باید ترکیبی باشد افزود: جوانان علاقه مند به استفاده هنر و رسانه هستند که تشویق به کتابخوانی در هیئت ها خیلی تاثیرگذار و باید در برنامه جای داد و هیئت ها را به یک سخنرانی و مداحی خلاصه نکنیم و به سراغ برنامه های ترکیبی برویم.
وافی گفت: بعد عاطفی و احساسی در هیئت ها بسیار تاثیرگذار است که باید مداحان و ذاکران با دردهای امروز آشنا باشند که اگر جوانان الگوهای خود را از طریق مداحان و ذاکران قرار دهند بسیاری از آسیب های اجتماعی در آنان کم تر می شود.
رییس دادگستری شیروان گفت: عامل اصلی بسیاری از جرایم ریشه در بیکاری دارد که مسئولان باید تدبیری برای این موضوع بکنند.
رضا امامی راد با بیان اینکه دشمن جوانان و کانون خانواده را هدف قرار گرفته اظهار کرد: در این راستا باید جوانان بیشتری را به سوی هیئت های مذهبی جذب کرد و برنامه های خوبی برای آنان در نظر گرفته شود.
 
کد: ۱۲۰
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار