محمد جعفر علیزاده :
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون بیمارستان جدید الاحداث شیروان پیشرفت خوبی دارد .
کد خبر: ۳۰۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 28 September 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی محمد جعفر علیزاده امروز در بازدید از بیمارستان 218 تختخوابی شیروان گفت: هم اکنون در این بیمارستان هشت تخت ان آی سی یو، 6 تخت دیالیز، 9 تخت سی سی یو و 9 تخت آی سی یو دیده شده که تا دهه فجر امسال ساخت آن به اتمام خواهد رسید.
نماینده مردم شیروان گفت: طی مدت چهار سال اخیر 400 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده که جزو معدود بیمارستان هایی است که همزمان با ساخت آن تجهیزاتش در حال انجام است.
دکتر عبدالرضا عزیزی با بیان اینکه انشالله سعی خواهیم کرد این طرح تا پایان آذرماه امسال به اتمام برسد اظهار کرد: جاده دسترسی و پل بیمارستان جدید 50 میلیارد ریال هزینه دارد که باید به زودی عملیات آن آغاز شود.
وی گفت: پیشنهاد می شود راه بیمارستان به سمت روستای پیرشهید این شهر که 1.5 کیلومتر است احداث شود تا شاهد دیگر مزایای آن باشیم که دسترسی جنوب شهر، راه خروجی، مشکل برطرف شدن ترافیک از مزایای آن است.
ریاست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: به ازای هر هزار نفر یک تخت بیمارستان لازم است که نرم ما در کشور1.4 است که این استان از نرم کشور هم پایین تر است.
ابراهیم گلمکانی با بیان اینکه در این استان به شدت کمبود تخت است اظهار کرد: این امر موجب شده تا در برخی از مواقع بیماران خاص به مشهد و ... اعزام شوند که با توجه به محرومیت مردم به شدت نیاز باید دنبال شود.
فرماندار شیروان گفت: طی چند ساله اخیر با وجود کمبود اعتبارات این طرح از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده است.
عباسعلی صفایی با بیان اینکه در ضریب اشتغال تخت وضعیت بحرانی داریم اظهار کرد: امیدواریم با اتمام این طرح مردم به نحو مطلوب از خدمات آن برخوردار شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار