امید رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان به حضور در پاراالمپیک 2020
وقتی پاراالمپیکی ها مدال ها را درو و چشم نوازی کردند با مدال های خوشرنگ شان و باعث افتخار شدند با خوش غیرتی شان، دل مان عجیب خواست که میان آن همه ورزشکار، یکی هم از خراسان شمالی باشد.
کد خبر: ۳۰۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵ 29 September 2016
وقتی پاراالمپیکی ها مدال ها را درو  و چشم نوازی کردند با مدال های خوشرنگ شان و باعث افتخار شدند با خوش غیرتی شان، دل مان عجیب خواست که میان آن همه ورزشکار، یکی هم از خراسان شمالی باشد.
استانی که نه در المپیک نماینده ای داشت و نه در پارا المپیک.
 استانی که در هر دو آوردگاه هم می توانست ورزشکار داشته باشد ولی سهم مان مانند همیشه حسرت بود و...
تا حمایت نباشد تلاش به تنهایی فایده ای ندارد. این را امیر حسین محمدی نشان داد. هر چقدر هم از زندگی ات برای نام استانت بگذری باز هم فایده ای ندارد، این را می توان از حسرت محمدرضا ارشادی فر متوجه شد.
ارشادی فری که می توانست در پارا المپیک حضور داشته باشد ولی حالا سهمش دست خالی از سرمایه است و کارت هدیه یک میلیون تومانی برای تقدیر از تمام زندگی اش که برای ورزش فروخته است.همین حسرت ها باعث شد به سراغ شماره رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان برویم. هیئتی که اگر انصاف هم باشد فعالیتش نسبت به گذشته پررنگ تر شده است ولی هنوز هم جایی در سطح بین المللی برای خود باز نکرده است.
«ایمنی» تمام کمبودها و کاستی ها را قبول دارد. او از حمایتی می گوید که باید برای هیئت جانبازان و معلولان ویژه تر باشد و نیست. از دستگاه هایی که می توانند نگاه ویژه تری به ورزش این قشر داشته باشند ولی آن گونه که باید حضور ندارند.
وی می گوید: دو سالی که در خدمت هیئت جانبازان  و معلولان هستم تمام تلاشم را برای خدمت به این ورزشکاران کرده ام ولی باید قبول کرد تا حمایت ویژه نباشد نمی توان خیلی کارها را انجام داد.وی می افزاید: دو سال است که جشنواره ورزشی برگزار کرده ایم و هر سال نسبت به سال قبل افراد بیشتری حضور داشته اند.وی بیان می کند: بیشتر رشته ها را در این هیئت در هر دو بخش آقایان و بانوان فعال کرده ایم و ورزشکاران در رشته های تنیس روی میز، مچ اندازی، والیبال، بسکتبال، تیراندازی با کمان، شمشیربازی، دو و میدانی و شنا بسیار خوش درخشیدند و ماه جاری در سه رشته تنیس روی میز، بسکتبال و دو و میدانی ، ورزشکاران مان راهی رقابت های قهرمانی کشور می شوند.
وی با بیان این که برای ورزشکاران تیراندازی با کمان در استان کمان آموزشی سفارش داده ایم و فعالیت می کنیم،  می افزاید: قول می دهم برای پارا المپیک 2020 ورزشکاری در این رشته داشته باشیم و اگر مسئولان حمایت کنند این تعداد بالاتر هم خواهد رفت.
وی اظهار می دارد: بارها گفته ام ورزش جانبازان و معلولان از هم جدا نیست و این که ورزش جانبازان کم رنگ تر شده است دلیلش بالا رفتن سن جانبازان عزیزمان است که البته ما دوست داریم بیشتر به سمت ورزش بیایند.وی ادامه می دهد: علاوه بر اداره کل ورزش و جوانان،  بهزیستی و بنیاد شهید هم می توانند از هیئت جانبازان و معلولان حمایت کنند اما هیچ حمایتی نمی شود و فقط در جشنواره ماه گذشته کمیته امداد افطاری 6 شب جشنواره را برعهده گرفت و کمک بزرگی به ما کرد.وی اظهار می دارد: این رشته پر هزینه تر است چرا که اعزام ورزشکاران هم هزینه بسیار زیادی دارد و ویلچیرها باید جدا حمل شود. ورزشکاران با یک همراه باید از در خانه های شان سوار وسیله نقلیه شوند و همه  این ها یعنی هزینه بیشتر نسبت به ورزشکاران دیگر و باید بیشتر مورد توجه باشیم به خصوص در این چند سال که هم تعداد اعزام ها بیشتر شده و هم رغبت این قشر به ورزش کردن افزایش یافته است.وی تصریح می کند: هیئت جانبازان و معلولان در شهرهای بجنورد، شیروان، گرمه و اسفراین فعال است و به تازگی سرپرستی هیئت جانبازان و معلولان راز و جرگلان را نیز فعال کرده‌ایم.وی می افزاید: در آخرین جشنواره ورزشی که داشتیم حدود 150 ورزشکار استان آمده بودند که این آمار بسیار خوبی برای هیئت ما است.وی می گوید: خوشحالم که خانم ها نیز برای ورزش به میدان می آیند و این خوب بودن به گونه ای است که دوست داریم مشکلات را برطرف کنیم تا ورزشکاران بیشتری برای ورزش کردن بیایند و این حمایت ویژه نهادها را می طلبد./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار