معاون دفتر امور تشکل‌های کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: هم اکنون 200 انجمن خبرگان در شهرستان های کشور شکل گرفته و فعالیت می کنند.
کد خبر: ۳۰۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 29 September 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی ، معاون دفتر امور تشکل‌های کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: هم اکنون 200 انجمن خبرگان در شهرستان های کشور شکل گرفته و فعالیت می کنند.
وی  با بیان اینکه چهار میلیون کشاورز در ایران فعالیت می کنند افزود: در کشاورزی هیچ راه و چاره ای نداریم جز اینکه به علم و فناوری برویم که به ما کمک می کند میزان تولید افزایش یابد تا بازار رقابتی را جا بیندازیم.
معاون دفتر امور تشکل‌های کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی با یبان اینکه بخش کشاورزی می تواند مثمر ثمر باشد گفت: سال گذشته بخش کشاورزی 6 درصد به رشد کشور اضافه کرد.
ریاست پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: امروزه علم و ثروت را در کنار هم باید دیده شوند زیرا که علم تبدیل به محصول فناوری و نوآوری می رود که به مراتب آن نوع کشت و ... تغییر می کند و بالاتر می رود که علم بالاتر رود ثروت بالاتر می رود.
علی اضغر پیله ور با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان خلق مزیت می کنند و آنچه که نیست را به وجود می آورند اظهار کرد: در جامعه و استان ما شرکت ها و جوانانی هستند که خلق ثروت و مزیت و تولید پول و اشتغال بکنند.
وی گفت: در نمایشگاه فن بازار مزرعه از متقاضی، کشاورز، فرد خلاق و نوآور و سرمایه گذار در یک تعامل کار می کنند که چگونه اقتصاد مقاومتی اتفاق بیافتد و اشتغال ایجاد کنند و فرصت مغتنمی است برای حمایت از یکدیگر و استفاده از ظرفیت افراد فراهم می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار