6 سال گذشت و فقط 38 درصد پیشرفت فیزیکی
هم چنان چشم اسفراینی ها به ارتقای زیرساخت های ورزشی با بهره برداری از سالن ورزشی 2 هزار نفری اسفراین است، مجموعه ای که می طلبد بهره برداری آن جزو اولویت های مسئولان و متولیان استانی و شهرستانی باشد
کد خبر: ۳۱۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳ 15 October 2016
هم چنان چشم اسفراینی ها به ارتقای زیرساخت های ورزشی با بهره برداری از سالن ورزشی 2 هزار نفری اسفراین است، مجموعه ای که می طلبد بهره برداری آن جزو اولویت های مسئولان و متولیان استانی و شهرستانی باشد، عملیات اجرایی سالن 2 هزار نفری اسفراین که در دولت نهم و دهم آغاز شد با هزار امید کلنگ زنی شد، اما امسال با گذشت 6 سال و فقط 38 درصد پیشرفت فیزیکی تمام امیدها از بهره برداری آن ناامید شده است.
اسفراین با توجه به پتانسیل ها، ظرفیت ها و استعدادهایش در عرصه ورزش به یک زیرساخت طلایی و کاربردی و راهبردی برای توسعه ورزش نیاز دارد .پروژه ای که بهمن 89 با هزار امید در اسفراین جانمایی می شود، اسفند 94 به دلیل نبود اعتبار ختم پیمان می شود.
رئیس هیئت والیبال شهرستان اسفراین با اشاره به توانمندی های ورزش این شهرستان، می گوید: گذشت زمان رفته رفته پیشرفت فیزیکی این پروژه را متوقف کرد.
«مهدی قویدل» می افزاید: پروژه ای که می تواند پشتوانه ارزشمندی برای ورزش شهرستان شود تا به عنوان یک بها برای ورزش بهانه توسعه ورزش شود.وی با اشاره به اینکه سالن 2 هزار نفری شهرستان اسفراین باید اولویت شماره یک ورزش استان و همه پروژه های شهرستانی باشد، خاطر نشان می کند: پیشرفت سالن 2 هزار نفری اسفراین رضایت بخش و خوشایند نیست.وی اظهار می دارد: ارتقای زیرساخت های ورزشی کلان برای این شهرستان یک ضرورت است.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان اسفراین می گوید: سالن 2 هزار نفری یک ضرورت برای ورزش شهرستان اسفراین است که تاکنون معطل مانده است.
«مهدی حسینی» می افزاید: سالن 2 هزار نفری اسفراین اکنون با گذشت چند سال پیشرفت فیزیکی مطلوبی نکرده است.
وی خاطر نشان می کند: بدون شک با توجه به استعدادهای ویژه ورزش شهرستان انتظار می رود، مسئولان و متولیان تکمیل و بهره برداری از سالن 2 هزار نفری را مورد توجه قرار دهند.
وی اظهار می کند: چشم جامعه ورزش شهرستان به استخوان بندی نیمه تمام پروژه سالن 2 هزار نفری خیره مانده است.
دیگر فعال ورزشی شهرستان با اشاره به پتانسیل ها و استعدادهای ورزش اسفراین می گوید: تعلل یک پروژه ورزشی همتای چشم انتظاری جامعه ورزش از ورزشکاران تا ورزش دوستان است.
«حقانی» می افزاید: اسفراین تجربه میزبانی رقابت های گوناگون ورزشی را در سطوح گوناگون داشته است که بهره برداری از این سالن یک امتیاز برای ورزش برای کسب فرصت های میزبانی است.وی اضافه می کند: اکنون چند سالی می شود که اسفراین منتظر بهره برداری و تکمیل این پروژه ورزشی است.
وی تصریح می کند: اسفراین باید منتظر بماند تا شاهد تصمیم مسئولان و متولیان برای این پروژه ورزشی به عنوان بزرگترین زیرساخت ورزشی اسفراین در صورت بهره برداری باشد.سرپرست دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی می گوید: عملیات اجرایی پروژه سالن 2 هزار نفری اسفراین با تعهد 2 میلیارد و 300 میلیون تومانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در بهمن 89 آغاز شد.
«مهدی عزیزی» می افزاید: تاکنون برای پیشرفت این پروژه یک میلیارد و 370 میلیون تومان هزینه شده است.وی خاطر نشان می کند: اکنون پروژه سالن 2 هزار نفری اسفراین 38 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی تصریح می کند: تکمیل و بهره برداری صد در صدی این پروژه نیازمند اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 180 میلیون تومان است.
وی اضافه می کند: این پروژه تا پایان سال 93، تا مرحله اجرای سکوها فعال بود که در نهایت در اسفند 94، ختم پیمان شد.
وی عنوان می کند: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به همه تعهداتش برای این پروژه جامه عمل نپوشانده است./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار