احمد ریواده :
فرماندارشهرستان رازوجرگلان گفت: با توجه به اینکه راه همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم بوده است امسال ۵۶ کیلومتر از راه‌های روستایی در این شهرستان بهسازی و آسفالت شده است.
کد خبر: ۳۱۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸ 20 October 2016
احمد ریواده در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی اظهار کرد: طی امسال ۳۰ درصد از مجموع کل بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در استان مربوط به شهرستان رازوجرگلان بوده است.

وی گفت: به‌منظور تأمین زیرساخت و گازرسانی به روستاهای راز و جرگلان از بهمن سال گذشته گازرسانی برای تمام روستاهای این شهرستان به‌طور هم‌زمان آغازشده است.
ریواده افزود: هم‌اکنون عملیات گازرسانی به روستاهای رازوجرگلان با بیش از ۶۲ میلیارد تومان اعتبار در قالب چهار فاز در حال اجراست.
فرماندار شهرستان راز و جرگلان گفت: پیش‌بینی می‌شود فاز نخست پروژه گازرسانی به ۱۳ روستای غلامان در دهه فجر امسال و برای استفاده روستاییان در فصل زمستان آماده بهره‌برداری شود.
ریواده  بابیان اینکه با اجرا و بهره‌برداری از چهار فاز گازرسانی به روستاهای این شهرستان گازرسانی به‌صورت صددرصدی پوشش داده می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پیش‌بینی می‌شود در سال آینده تمام روستاهای شهرستان رازوجرگلان گازرسانی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار