قنبرعلی خوش آیینه :
معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در همایش انجمن اولیاء و مربیان در کانون تربیتی سمیه گفت : هیچ جای دنیا آموزش و پرورش نمی تواند چرخه خودش را به گردش در آورد،همه باید به آموزش و پرورش کمک کنند.
کد خبر: ۳۱۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 20 October 2016
 به گزارش تابناک خراسان شمالی قنبرعلی خوش آیینه هدف از تشکیل این انجمن ها را تبیین نقش و جایگاه انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت، تحکیم و همکاری و تصمیم گیری دو نهاد مقدس خانه و مدرسه در فرآیند آموزشی و تربیتی عنوان کرد.
وی گفت: مربی باید از جایگاه بالایی برخوردار باشد اما آنچه که تاکنون در جامعه اتفاق افتاده است جایگاه مربی پایین آمده اولیاء می توانند با اعتبار دادن به مربی در خانه این جایگاه ها را حفظ کنند و تاثیرش را در دانش آموز مشاهده کنند.
 خوش آیینه از مدیران خواست تا ارتباط خانه و مدرسه را بیشتر کنندو با مشارکت اولیا ء تصمیم گیری کیفی در فعالیت های مدرسه صورت گیرد.
مدیر آموزش و پرورش گفت: در سایه پیوند اولیاء و مربیان باید به جلب مشارکت و همکاری صمیمانه پدران و مادران بپردازیم و از توانایی های فکری و علمی و تخصصی آنان برای تربیت هر چه بهتر فرزندان میهن اسلامی بهره مند شویم.
 سعید رحمانی فضلی تربیت را امر خطیر و مهم بر شمرده و گفت: با توجه به اهمیت بسزایی که مدرسه در شکل گیری شخصیّت اجتماعی کودکان و نوجوانان دارد،احساس مسئولیت و توجه اولیای عزیز لازم است و مشارکت مستمر اولیاء و مربیان است که به تربیت فرزندان شایسته و متعهد خواهد انجامید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار